به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 84
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مهر 93 [ 10:30]
    تاریخ عضویت
    1393-2-01
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    452
    سطح
    9
    Points: 452, Level: 9
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    121

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام علی آقا.یه سوال دارم که دوست دارم خوب روش فکر کنید بعد جواب بدین و خواهشا صادقانه باشه.چرا نمیخواین طلاقش بدین؟از بابت اموالتون هست؟دوسش دارین؟اگه دوسش دارین چرا؟

  2. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    دوست گرامی دوستان توصیه کرده بودند که با خانمتان به صورت جدی صحبت کنید و خواسته هاتون رو بگید و دلیل ر فتارش رو بپرسید و بیاید اینجا بگید .

    شما دائم در حال مرثیه سرایی هستید.

    به حداقل راهکارا که دوستان می دن توجه ندارید.

    شما از خانمتون می ترسید؟ که باهاش حرف بزنید؟

    یا مهارت صحبت با ایشون رو ندارید؟

  3. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93), ammin (سه شنبه 10 تیر 93)

  4. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط افتابگردون نمایش پست ها
    سلام علی آقا.یه سوال دارم که دوست دارم خوب روش فکر کنید بعد جواب بدین و خواهشا صادقانه باشه.چرا نمیخواین طلاقش بدین؟از بابت اموالتون هست؟دوسش دارین؟اگه دوسش دارین چرا؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    دوست گرامی دوستان توصیه کرده بودند که با خانمتان به صورت جدی صحبت کنید و خواسته هاتون رو بگید و دلیل ر فتارش رو بپرسید و بیاید اینجا بگید .

    شما دائم در حال مرثیه سرایی هستید.

    به حداقل راهکارا که دوستان می دن توجه ندارید.

    شما از خانمتون می ترسید؟ که باهاش حرف بزنید؟

    یا مهارت صحبت با ایشون رو ندارید؟
    سلام

    متاسفانه 3 روز پیش خود ک--ش--ی ناموفق داشتم -جونم مثل سگ هست هر کاری کردم اما بازم به زندگی مسخره برگردشتم ! دو روز هم تو بیمارستان بودم -- خودش هم فهمید چه کار کردم

    متاسفانه تو برنامه whats up مچشو گرفتم حالا نمیدونم درست قضاوت کردم یا نه --خودش چیزی نفرستاده بود فقط --طرف-- براش فرستاده بود ---
    به حد جنون رسیده بودم نزدیک بود بکشمش // بعد از بیمارستان مثل موش شده بود تا دیشب دوباره شروع کرد

    1--خودم هم موندم چه کار کنم --زدم به سیم اخر --برای طلاق هم فکرشو کردم اما این خانوم به این راحتی طلاق نمیگیره تا یک تیکه بزرگ نکنه --از نظر دوست داشتن هم راستیاتش دوسش دارم --وقتی دیونه بازی در میاره ازش بدم میاد اما وقتی نیست دلم براش تنگ میشه
    اما رفتارش خیلی مصنوعی هست
    2-ترسی از حرف زدم با خانومم ندارم اما هر حرفی هم میزنم و همه را براش توضیح میدم و حتی بحث طلاق را پیش گرفتم اما یک روز خوبه بعدش همون اش و همون کاسه !
    3-متاسفانه مهارت صبحت باهاش ندارم و حنام براش رنگی نداره !

  5. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان یک حرفی بزنن دلم پوسید

  6. #45
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    برادر عزیز،

    یکی از مشکلات خانمهای این تالار این هست که آقایون حاضر نمی شن برن مشاوره حضوری.
    شما که این مشکل را ندارید. چرا نمی رید مشاوره حضوری تا کمک حرفه ای و بهتری بگیرید؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  7. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93)

  8. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 08:32]
    تاریخ عضویت
    1393-2-30
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 24 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من مطالبی که نوشته بودید خوندم.یه سوالهایی به ذهنم رسیده.یکی اینکه تو پست اولتون نوشتید خانمتون و خانوادش بچه میخوان اما شما با این شرایط خانمتون بچه نمیخواید.درسته؟پس فکر نمیکنم با طرز فکر خانمتون به فکر طلاق و جدایی از شما باشه.هرچند که این رفتارهایی ازش تعریف کردید واقعا برا زندگی مشترک مخربه.
    2--اینکه شما خودتون رو برای ما یه مرده خیلی ساده و مطیع معرفی کردید.پس چرا از همون اول با مهریه مخالفت کردید و خانمتون مهریه نداره؟حس نمیکنید اینکار جواب پس انداز کردنه اون و ترس از آیندشه؟
    3-شما گفته بودید تا ساعت 3سره کاره و بعدم خونه فقط تی وی میبینه و اصلا دوستی نداره.پس این دوست که مچشو تو واتس اپ گرفتید از کجا پیدا شد؟
    حتما توی یه دعوا هر دو طرف مقصرن یه کم از ایرادات خودتون هم بگید.ضمن اینکه شما میتونید حضوری برید پیش مشاور حتی شده تنها برید.
    همیشه امید داشته باشید

  9. کاربر روبرو از پست مفید nor تشکرکرده است .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93)

  10. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    برادر عزیز،

    یکی از مشکلات خانمهای این تالار این هست که آقایون حاضر نمی شن برن مشاوره حضوری.
    شما که این مشکل را ندارید. چرا نمی رید مشاوره حضوری تا کمک حرفه ای و بهتری بگیرید؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط nor نمایش پست ها
    من مطالبی که نوشته بودید خوندم.یه سوالهایی به ذهنم رسیده.یکی اینکه تو پست اولتون نوشتید خانمتون و خانوادش بچه میخوان اما شما با این شرایط خانمتون بچه نمیخواید.درسته؟پس فکر نمیکنم با طرز فکر خانمتون به فکر طلاق و جدایی از شما باشه.هرچند که این رفتارهایی ازش تعریف کردید واقعا برا زندگی مشترک مخربه.
    2--اینکه شما خودتون رو برای ما یه مرده خیلی ساده و مطیع معرفی کردید.پس چرا از همون اول با مهریه مخالفت کردید و خانمتون مهریه نداره؟حس نمیکنید اینکار جواب پس انداز کردنه اون و ترس از آیندشه؟
    3-شما گفته بودید تا ساعت 3سره کاره و بعدم خونه فقط تی وی میبینه و اصلا دوستی نداره.پس این دوست که مچشو تو واتس اپ گرفتید از کجا پیدا شد؟
    حتما توی یه دعوا هر دو طرف مقصرن یه کم از ایرادات خودتون هم بگید.ضمن اینکه شما میتونید حضوری برید پیش مشاور حتی شده تنها برید.
    همیشه امید داشته باشید
    1-برای مشاوره خانومم که حاضر نمیشه بیاد --خودم هم که میرفتم اخریها فقط وقت تلف کردن بود و راه کاری پیش پام نمیگذاشت --اما حالا دوباره برای این هفته وقت گرفتم

    2-چون خودشون نمیخواستن جهیزیه بدهند خودشون هم قبول کردن مهریه نداشته باشه -- فکر کنم اگه مهریه داشت تا حالا اجرا گذاشته بود و من تو زندان بودم--
    من فقط برای اینکه این ازدواج صورت بگیره مجبور شدم این کارو بکنم که خانوادم راضی شدن --
    خانومم برای تهیه جهیزیه --همش بحث نداشتن پول کافی را میگفت --منم با کنسل کردن مهریه تونستم این ازدواج را انجام بدم

    3-یکس از مشتری های سره کارش بود که اونم شانسی کنار گوشیش نشسته بودم دیدم که پیام داد

    4-واقعا مردی هم که دیگه زیادی ساده و مطیع باشه دیگه به درد نمیخوره

    5-من اتفاق اخر که برای خودم درست کردم واقعا احمقی کردم --دیدم اطرافیام --مخصوصا خانوما همچین هم براش مهم نبود --وقتی که داشتیم از بیمارستان برمیگشتیم بازم شروع بحث کردن میکرد و قهر کرد
    ویرایش توسط alikocholo : دوشنبه 09 تیر 93 در ساعت 09:08

  11. #48
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 14:30]
    تاریخ عضویت
    1393-2-26
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فکرکنم بیست سی درصد بلاهایی که شوهرم سر من ابرد رو سر خانومتون بیارین مشکل حل شه شوهرمن فوق تخصص بدست ابردن دل دخترها رو داره پست های من تو تاپیکم رو بدقت بخونید فکرکنم بدردتون بخوره

  12. کاربر روبرو از پست مفید Soheilaa تشکرکرده است .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93)

  13. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Soheilaa نمایش پست ها
    فکرکنم بیست سی درصد بلاهایی که شوهرم سر من ابرد رو سر خانومتون بیارین مشکل حل شه شوهرمن فوق تخصص بدست ابردن دل دخترها رو داره پست های من تو تاپیکم رو بدقت بخونید فکرکنم بدردتون بخوره
    خیلی ممنون از جوابتون

    1-ممنون میشم چندین کار اگه اقایون انجام بدن ، خانوما ناراحت میشن بهم بگین
    2- تاپیک شما را در مورد شوهرتون که خوندم :1-احتمال میدین دوست دختر داشته باشه 2-مست و دیر وقت خونه میاد
    3-مثلا من وقتی توی حیاط میرم سیگار بکشم بعدش به دهنم زهر میکنه --

  14. #50
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 14:30]
    تاریخ عضویت
    1393-2-26
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کار از احتمال گذشته خودش هم میگه
    والا من تو زندگی خودم مشکل دارم موندم چیکارکنم اینکه بخوام به شما بگم چیکار کنین شاید خنده دار باشه
    ولی منظورم این نبود که اذیتش کنید جوری باهاش رفتار کنید که بفهمه اگه اون به شما بی توجهی کنه شما هم بهش بی توجهی میکنید و ممکنه شما رو ازدست بده بلخره اون از یه چیزی ناراضیه که حوصله زندگی کردن نداره سعی کنید متوجه شید دردش چیه چون اینجوری که من متوجه شدم حوصله زندگی کردن نداره

  15. کاربر روبرو از پست مفید Soheilaa تشکرکرده است .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93)


 
صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.