درود
بسیار بسیار ممنونم از حرف کسی ناراحت نشدم و نخواهم شد حرفاتون متینه و عین حقیقته
ولی حال من پشیمانم تو این مدت ده کیلو وزن کم کردم خیلی پشیمونم خیلی عوض شدم دیگه اجازه نمیدم کسی به مریم چپ نگاه کنه هر شرطی هم بذاره قبول میکنم ولی چجوری برم؟مریم و خواهرم با هم خیلی صمیمی بودند خواهرم رو بفرستم؟اصلا بهش چی بگم؟ای خدا من چقدر پررو هستم!اینهمه بلا سرش آوردم ولی بازم.......
خیال تو محترم نه اشتباه فکر نکنید من خیلی وقته پشیمونم ولی حالا اومدم اینحا تاپیک زدم خیلی وقته این تصمیم رو گرفتم فقط نمیدونم چجوری و چگونه؟!
ویرایش پست زدم چون ظاهرا بیش از سه تا پست نمیشه ارسال کرد








علاقه مندی ها (Bookmarks)