ارنیکا جان خودت هم خوب میدونی که اگر بخوای بازم به روی همسرت بیاری و چه پیام های همکارش و چه اس ام اس رو، اون بیشتر احتیاط می کنه و از تو قایم می کنه. پس اونی که آرامشش بهم میریزه تویی. خودت که میگی شک داری. مطمئن نیستی. اگر واقعا حقیقت داشته باشه میخوای چیکار کنی؟ جدا بشی؟ با یه اس ام اس؟ بهتره خودتو آروم کنی. دیگه هم سراغ وسایلش نرو.
خودت هم که میگی شوهرت باوقار جواب همکارش رو داده. از چی می ترسی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)