سلام ارنیکا خانوم
اول اینکه خونسردیتو حفظ کن هیچ کاری بدون آرامش خاطر درست انجام نمیشه
دوم اینکه ب این نکته توجه داشته باش که تو بهتر از هر کسی شوهرت رو می شناسی
سوم اینکه یه همسر خوب هیچی رو از شریک زندگیش پنهون نمی کنه حتی اگه به ضررش باشه
رو در بایستی که با شوهرت نداری بهش بگو من رو با این کارت به شک انداختی
اگه چیری نباشه که فبها
اگه هم چیزی باشه حداقل دیگه مطمئن می شی که یه مشکلی داری
این بلا تکلیفی از همه بدتره
سوم یه اصل مهم تو زندگی اینه عینک بدبینی رو باید بندازی دور اگه مطمئنی به شوهرت بگو ولی به خاطر یه حدس ساده حرمت ها رو نشکن
کسی که مدام شوهرش رو تفتیش می کنه فقط حرمت هارو می شکنه
دست آخر اینکه اینا فقط یه نظر شخصیه
ماها هیچکدوم کارشناس نیستیم
در بار مشکلت هم بیشتر توضیح بده
عنوان تاپیکت رو هم به صورت یه سوال بنویس وگرنه موضوعت بسته میشه
یا علی









علاقه مندی ها (Bookmarks)