سلام سعید جان، من میفهمم چی میگی چون مثل بیشتر مردها چند باری این مسیری که شما میگی و حس و حالی که داری رو تجربه کردم ولی این روشی که انتخاب کردی خیلی احتمالش کمه که موفق بشی به چیزی که میخوای برسی.
آیزون بودن به معنی این نیست که بری واقعا یک طناب برداری خودت رو ازش آویزون کنی، همین کارهایی که تو انجام میدی، همین پیامی که منو میخوای یا نه یعنی آویزون بودن. همینکه مثلا بهش بگی بدون تو میمیرم یعنی آویزونش شدی. حتی همینکه رفتارت طوری باشه که فقط احساس کنه که تو بدون اون میمیری یعنی آویزونش شدی.
باز هم میگم من هنوز کارهایی که خودم انجام دادم رو یادم نرفته به همین خاطر میفهمم چه حسی داری و چقدر سخته که آدم توی این شرایط کار درست رو انجام بده. ولی بهرحال سعیت رو بکن.
باید حد وسط رو نگهداشت. وقتی خیلی بالا پایین داشته باشی زیاد شکست میخوری. شما میتونی بهش محبت کنی، از اینکه بهش علاقه داری بگی، حواست بهش باشه که اگه کاری داشت سریع براش انجام بدی، دوستش داشته باشی و اینرو بهش بگی، .... ولی هیچ اجباری برای اینکه او هم تو رو بخواد وجود نداره. تو باید به فکر پیشرفت خودت باشی، به فکر درسهات باشی، به خودت برسی و زندگی شادی برای خودت درست کنی، به تیپ و بدنت برسی، سعی کنی توی یک مسیر رو به رشدی که برای زندگی انتخاب میکنی ازش لذت ببری. حالا در کنار این مسیری که برای خودت انتخاب کردی اگر ایشون تو رو بخواد و بخواد که باهات باشه خیلی خوشحال خواهی شد و اگر هم دوست نداشته باشه باهات باشه ناراحت میشی ولی تو رو از مسیرت باز نمیداره. زندگی همینه. شکست داره تا دلت بخواد.
منظورم اینه که باید نگاهت به زندگی اینطوری باشه. اگه واقعا اینطوری باشی بزرگترین شانس رو برای بدست آوردن هر چیزی حتی همین دختر خانم توی زندگیت داری و اگه غیر این باشه متاسفانه شکستهای زیادی خواهی دید و اذیت خواهی شد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)