شایدم حق با شما باشه
ولی به هر حال خوشحال میشم دقیق منظورتون رومتوجه شم
ممنون بابت وقتی که میذارین
تشکرشده 166 در 82 پست
شایدم حق با شما باشه
ولی به هر حال خوشحال میشم دقیق منظورتون رومتوجه شم
ممنون بابت وقتی که میذارین
ویرایش توسط keyvan : جمعه 19 اردیبهشت 93 در ساعت 11:14
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
دوست گرامی
در اینجا هر فردی بنابر تجربیات و مطالعات شخصی در خصوص مشکل شما نظر می دهد، بهترین راه حل برای شما مراجعه به پزشک ارتوپد است.این پزشک می تواند تشخیص دهد مشکل شما چیست و چه راه حلی دارد
khaleghezey (جمعه 19 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (شنبه 20 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 19 اردیبهشت 93)
تشکرشده 48 در 26 پست
درکت میکنم چون خودمم استخوان بندی ریزی دارم خصوصا در قسمت مچ دست.ببینید شما دارای استخوان بندی ریزی هستید.همون طور که میدونید برای تشخیص توده بدنی مناسب یکی از موارد مهم نوع استخوان بندیه هر فرده.پس از روی وزن نمیشه به طور دقیق فهمید کی لاغره کی نیست.مثلا ی نفر با قد 180 با وزن 68 در محدوده وزن ایده ال قرار داره در صورتی که استخوان بندی ریزی داشته باشه ولی همون فرد اگه استخوان بندی متوسط داشته باشه وزن ایده ال برای اون 78 کیلو هست.
فکر نمیکنم روشی برای رشد استخوان دست وجود داشته باشه.هر چند شما 21 سالتونه و رشد عرض تا 25 سالگی ادامه داره.شادی با مراجعه به دکتر به رشد عرضی استخوان ها سرعت بیشتری داد.
ولی من اینو پذیرفتم.من همینم.دنیا ارزشش رو نداره که بخوایم بخاطرش خودمونو اذیت کنیم.
توی تاکسی بودم به همین فکر میکردم چند سال قبل
از تاکسی پیاده شدم.ی دختره رو دیدم که صورتش ماه گرفتگی داشت با دست روسریشو میکشید جلو تا دیده نشه.ی نفر دیگه رو دیدم ی تومور بزرگ روی پیشونیش بود سرش رو انداخته بود پایین تا با کسی چشم تو چشم نشه.از خودم خجالت کشیدم که چقدر ناشکرم
AMIN 1994 (جمعه 19 اردیبهشت 93), ash1 (جمعه 19 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (شنبه 20 اردیبهشت 93)
تشکرشده 166 در 82 پست
ممنون اقل کیوان
قصد دارم توی روزهای اینده هم یه بار دیگه برم تست تیروئید بدم هم برم پیش دکتر عمومی که یه مشاوره ازش بگیرم ببینم کجاها باید برم
khaleghezey (شنبه 20 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام آقا امین
داداش من هم دقیقا همین مشکلو دارم !
اما مشکل من ظاهرا گسترده تر از شماست !
من هم 21 سالمه و جثه بندنیم ریزه !
والا من کل فامیلو زیر و رو کردم،به جز یکی از پسر خاله هام که معلوم نیست به کی رفته،بقیه هیچ کدوم چنین مشکلی نداشته و ندارند !
پس ماجرا ارثی نیست !
قدم 180 و وزنم 60 کیلو!
قراره از تابستون هم یه برنامه ای بریزم که ایشالا یه 15 کیلویی بزارم رو وزنم.شاید که مشکل حل بشه.(نمیدونم !!!)
متاسفانه مشکل بنده اینه که جثه ام به سنم نمیخوره !
یعنی یکی که منو نشناسه،نمیتونه سن درستم رو تشخیص بده ! و پایین تر حدس میزنه.
نزدیک به دو سال هست که این مشکل دغدغه شبانه روزم شده.
چه ارتباطاتی رو که از دست ندادم و چه بلاهای ارتباطی و اجتماعی که سرم نیومد و کلا آدم دیگه ای شدم !
متاسفانه به این مشکل هم نمیشه گفت بیماری و نمیشه هم گقت سلامتی کامل !
خدا رو شکر سالمم ولی بیماری روانی هم نوعی بیماریه دیگه !
تو این مدت بارها تصمیم گرفتم که به پزشک مراجعه کنم ولی چون میدونم که مشکلو جدی نمیگیرن و فقط باید پول ویزیت این دکتر و اون دکتر بدم،مراجعه نکردم.
میدونم که با گذشت زمان،این مساله انشاالله حل خواهد شد ولی مساله الانه که ...
ازت درخواست دارم که اگه به راه حلی رسیدی و یا درمانی رو شروع کردی،من و دوستان دیگه رو هم بی اطلاع نذاری.
ممنون
Mr.Anderson (جمعه 23 خرداد 93)
تشکرشده 166 در 82 پست
سلام
والا منم كسي ميبيندم ميگه سنم ژايينتره
منتهي انقدر اين قضيه مچ اذيتم ميكنه كه ديگه به اونا كاري ندارم
در مورد اينم كه ميگي كسي جدي نميگيره درست ميگيه
من رفتم ژيش دكتر
احمق فكر كرده من اومدم ازش نصيحت بگيرم
ميگه خوبي
ژاشو برو چيزيت نيست
ژيكي نيست بهش بگه بيشور به تو چ ربطي داره كه خوبم يا بد
دارم ميگم لاغرم راه درمان بدهژ
دارم ميگم مچ دستم مث بچه هاست چ كار كنم
نميفهمن بعضيا
من ژيش ارتژد هم رفتم
گفت بذار راحتت كنم "هييييييييچ راهي نداري"
همينه كه هست
گفتم سوماتروژين يا استروئيد و اينا چي؟
گفت اونا هم نه چون سرطان زا هت و بده
در ضمن تحقيقم كردم يه مقدار
ظاهرا اونا هم به اين مفتي ها مشكل رو حل نميكنه
حالا شما باشگاه رو برو ايشالا كه مشكلت حل ه
منم وزنم 61 بود يك سال و نيم رفتم تقريبا باشگاه
وزنم الان 68 هستش
بهتر شدم
ولي مچم همونجوريه
ايشالا كه شما مشكلت حل شه
من الان دارم ميرم ژيش روانشناس بلكه بتونه ذهنم رو از اين چيزا در بياره
من تسليم شدم
نه كسي ميفهمه چي ميگم
نه اگه بفهمه هم ميتونه كاري بكنه
همه يه جور مسخره نگاه ميكنن
انگار همه مشكل دارن و من بي مشكلم برا همين به اين گير دادم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)