سلام
والا منم كسي ميبيندم ميگه سنم ژايينتره
منتهي انقدر اين قضيه مچ اذيتم ميكنه كه ديگه به اونا كاري ندارم
در مورد اينم كه ميگي كسي جدي نميگيره درست ميگيه
من رفتم ژيش دكتر
احمق فكر كرده من اومدم ازش نصيحت بگيرم
ميگه خوبي
ژاشو برو چيزيت نيست
ژيكي نيست بهش بگه بيشور به تو چ ربطي داره كه خوبم يا بد
دارم ميگم لاغرم راه درمان بدهژ
دارم ميگم مچ دستم مث بچه هاست چ كار كنم
نميفهمن بعضيا
من ژيش ارتژد هم رفتم
گفت بذار راحتت كنم "هييييييييچ راهي نداري"
همينه كه هست
گفتم سوماتروژين يا استروئيد و اينا چي؟
گفت اونا هم نه چون سرطان زا هت و بده
در ضمن تحقيقم كردم يه مقدار
ظاهرا اونا هم به اين مفتي ها مشكل رو حل نميكنه
حالا شما باشگاه رو برو ايشالا كه مشكلت حل ه
منم وزنم 61 بود يك سال و نيم رفتم تقريبا باشگاه
وزنم الان 68 هستش
بهتر شدم
ولي مچم همونجوريه
ايشالا كه شما مشكلت حل شه
من الان دارم ميرم ژيش روانشناس بلكه بتونه ذهنم رو از اين چيزا در بياره
من تسليم شدم
نه كسي ميفهمه چي ميگم
نه اگه بفهمه هم ميتونه كاري بكنه
همه يه جور مسخره نگاه ميكنن
انگار همه مشكل دارن و من بي مشكلم برا همين به اين گير دادم








علاقه مندی ها (Bookmarks)