خوب گفتم.
یعنی در واقع دلم یکی را میخواد که ببینمش، کنارش بشینم و باهاش درد دل کنم.
ولی نمیدونم چه جوری توی این زمونه که کسی قدرشناس کسی نیست و هرکس به فکر خودشه یه رفیق بامرام پیدا کنم؟ یا نمیدونم حداقل با این احساس تنهاییم چه کار کنم ؟ یه جورایی سردر گمم.
لطفاً اگه میشه در همین رابطه راهنماییم کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)