سلام عزیزم خیلی ریلکس باش آرامش هم داشته باش الان اکثر زوج ها تا 4 یا 5 سال بعد از ازدواج خودشون بچه نمی خوان تا قشنگ کارشون ثابت شه و یا اخلاق رفتارای هم دستشون بیاد . خیالت راحت باشه و مطمئن باش به امید خدا تو هم مامان میشی
در جواب بقیه هم بگو فعلا زوده ایشالا دو سه سال دیگه یا هر وقت آمادگیشو پیا کردیم ... به همین راحتی
خیلی خیلی خیلی هم امیدوار باش درست میشه ایشالا








علاقه مندی ها (Bookmarks)