سلام دوستان
من در انجمن ازاد عضو شدم اما هر چی قسمت راهنما رو نگاه کردم متوجه نشدم که چگونه باید مشاوره خصوصی بگیرم؟ پیام خصوصی بفرستم برای مدیر همدردی ؟ لطفا راهنماییم کنین ممنونم
تشکرشده 378 در 148 پست
سلام دوستان
من در انجمن ازاد عضو شدم اما هر چی قسمت راهنما رو نگاه کردم متوجه نشدم که چگونه باید مشاوره خصوصی بگیرم؟ پیام خصوصی بفرستم برای مدیر همدردی ؟ لطفا راهنماییم کنین ممنونم
salehe92 (چهارشنبه 21 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)