ای بابا خوش به حالت دوست عزیز ای کاش شوهر من اینطوری بود من باید اینقدر غر بزنم یا گریه کنم تا یه جمعه شوهرم خونه بمونه برو خدا رو شکر کن من از خدام بود شوهرم اخونه بود چون خودم دوست ندارم همسرم تو خونه کار کنه چون خراب کاری می کنه راحتترم که همه ی کارا رو خودم انجام بدم خریدای بیرون رو هم خودم انجام میدم از خدام بود که شوهرم خونه بود پیشم بود ولی بازی می کرد چون خودمم عاشق بازیهای کامپیوتری ام








علاقه مندی ها (Bookmarks)