سلام شما عقد کردید ؟ یا در مرحله آشنایی هستید ؟ اگر عقد کرده باشید که شرعا و قانونا زن و شوهرید و لی عرفا بهتر هست که رابطه جنسی رو به بعد از عروسی و وقتی به خونه خودتون رفتید موکول کنید . ولی اگه هنوز در مرحله اشنایی هستید کمی زیاده روی کردید .
تشکرشده 3,056 در 916 پست
سلام شما عقد کردید ؟ یا در مرحله آشنایی هستید ؟ اگر عقد کرده باشید که شرعا و قانونا زن و شوهرید و لی عرفا بهتر هست که رابطه جنسی رو به بعد از عروسی و وقتی به خونه خودتون رفتید موکول کنید . ولی اگه هنوز در مرحله اشنایی هستید کمی زیاده روی کردید .
khaleghezey (سه شنبه 20 خرداد 93), meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بانو
آقای aminn عزیز با حرفات موافقم ولی یکجاش نه مخالفم ولی چون سایت عمومی هستش نمیشه بیان کردشالبته یه قسمت کوچیکش.
بنظر من بشخصه حتی توی دوران عقد هم بهتره رابطه نزدیکی کامل برقرار نشه حرف زدن راحته ولی انجامش واقعا سختهولی درکل بنظر من اگر دوطرف به مرحله ای برسن از نظر عقلانی و احساسی که بهم علاقه دارن و می توانند همدیگر را خوشبخت کنند ایاردی نداره.البته به شرط انتخاب عاقلانه.
ولی در کل مدت عقد بهتره بیشتر از 6 ماه نباشه و البته مواظب باشید یه وقت منجر به بارداری ناخواسته نشه.
درکل همان بهتر کامل نباشه رابطه جنسی بزار بعد عروسی بهتره اینجوری
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
فرهنگ 27 (سه شنبه 20 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)