سلام خانم مینوش، من همه پستهای این تاپیک رو خوندم و نفهمیدم که مشکل تون چیه. البته یک مورد که عدم توجه به حرفهاتون بود رو مثال زدین ولی به نظرم لازمه که دقیق تر مثال بزنین. یعنی همون مورد رو با جزئیات بگین که چی شد و شما چرا رفتی صحبت کردی و چی گفتی و اون چی گفت و چکار کرد و بعد شما چکار کردی و چه فکری کردی که ناراحت شدی ....
پ.ن: البته ببخشید من کلن آدم کم هوشی هستم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)