من اطلاعات روانشناسي ندارم. به عنوان يك آدم غير متخصص دارم نظر ميدم اينكه خانم شيدا ميگن همسرتو به آرامش برسون تا به آرامش برسي راه به بيراهه س. مشكل شما بكارت نيست بي اعتمادي شوهرت به شما و سلطه طلبي ايشونه. وقتي همسران به هم اعتماد نكنن زندگيشون ديگه زندگي نميشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)