من نه متخصصم نه متاهل ولی این عقل ناقصم میگه همسرتون یه نقشه ی پلید تو ذهنشه.اینکه چک و پس بدی و بدون مهریه عقدکنی میدونی یعنی چی؟؟ یعنی بدون مهریه عقدکنی که بعد پس گرفتن چک به راحتی طلاقتون بده وهیچ جور نتونی ازش پولی طلب کنی.اگه دوستت داشت حرف چک و مهریه رونمیزد و میگفت ارشد قبول شو واخلاقت ودرست کن. خب یعنی چی که دوسش داری؟ به نظرت ارزش دوست داشتن وداره؟ اونم کسیکه بخاطر پول داره با احساست بازی میکنه. به نظر من اگه قبول کنی دوباره همین بلا سرت میاد با این تفاوت که بیشتر از قبل تحقیرمیشی ومیشکنی. واقعا چه مردایی پیدامیشن . حق دارم دیگه نخوام ازدواج کنم!!!!!
درضمن الان فرصت ازدواج مجدد وخواسگار وداری ولی چندسال بعدم شرایط همینه؟ اگه یه بچه رو دستت موند چی ؟ بازم خواسگار داری؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)