جناب معاون کلانتر و شیدای عزیزم ممنونم نظر هر دوشون میتونه دست باشه . ولی پیشنهاد من اینه که خواهر خوبمون با یه اس ام اس قضیه رو تموم کنند حاوی این مطلب که من به شما علاقه داشتم و فکر میکردم نیتتون ازدواج هست والا من اهل دوستی با نامحرم نیستم خداحافظ . بعد از اون دیگه هیچ تماسی نداشته باشند . و به ایشون این فرصت رو بدید تا سنگاشو با خودش وا بکنه و ببینه اصلا کجای کاره اصلا قصد ازدواج داره یا نمیتونه همسر اولش رو فراموش کنه . اگه ایشون به شما علاقمند باشه و قصد ازدواج داشته باشه مطمئنا میاد سراغتون که در اینصورت نذارید به صورت ادامه دوستی باشه و حتما باید از طریق خواستگاری باشه . و اگه اینکار رو نکرد یا اصلا سراغی ازتون نگرفت میتونید مطمئن بشید که سر کار بودید و بهتره فراموشش کنید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)