عیبی نداره. الان دیگه راست گفتی و اون اقا رو حداقل سرکار نذاشتی. مهم اینه. حالا اگه دوست داره با هم برین مشاور چیزی نمی شه. مهم اینه که روراست بودی. تا وقتی هم که یه کم علاقه در حد به دل نشستن درت ایجاد نشده ازدواج نکن. اینو در نظر بگیر که می تونی با اون مردی که خواستگارت هست حالا این اقا یا هر کی همبستر شی یا نه. موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)