سلام، از اونجاییکه هیچ راهی وجود نداره که بشه در این مورد مطمئن شد باید اونهایی که احتمال داشتن این خصوصیات در اونها زیاد هست رو کنار گذاشت. یا اینکه مدتی باهاش رابطه نزدیک داشت که این باز خودش میشه نقض صورت مسئله و امکانش برای شما نیست.
بدی کار اینجاست که هیچ کسی توی دنیا بجز خودمون و خانواده مون وجود نداره که همه خوبی ها رو داشته باشه. به نظر من یکسری قاعده های عمومی وجود داره که پذیرفتنشون برامون سخته چون از طرفی این قاعده ها اصلن دوست داشتنی نیستند و از طرف دیگه با خودمون مقایسه میکنیم و همونطور که گفتم خودمون استثناء هستیم و بقیه مثل ما کامل نیستند.
حالا بهرحال چون شما ارتباط نداشتن با دخترها رو به عنوان معیارتون گفتین به نظرم فقط یک قاعده کلی هست که باید اونرو رعایت کنین و دیگه تقریبا بجز این قاعده که فقط احتمال بیشتر رو در نظر میگیره هیچ راهی بجز رابطه نزدیک و نسبتا طولانی مدت برای تشخیص این موردی که شما میخواین وجود نداره. قاعده اینه که از خیلی خوب دوری کنید. برین سراغ معمولی ها. پسری که خواهان زیادی داره به احتمال زیاد درگیر ارتباط با دخترها شده. پسرهای خوش تیپ و خوش سر و زبون، با اعتماد بنفس بالا رو باید بزارین کنار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)