به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Sahar51

    مرسی از همدردیت عزیزم
    تو فیس بوک پیداش کرد و پیام داده
    همسرم فوق العاده پررو هست.الان که این کارش رو شده.همش داره پشت سر خانوادم بی احترامی میکنه
    به قدری بی احترامیش زیاده که من دو روز کارم گریه شده و اصلا روم نمیشه بگم چی گفته
    خانوادم اصرار به جدایی دارند
    خودش میگه جدا شی من سر هم تلافی میکنم.بهم میگه بهم فرصت بده
    فوق العاده دروغ گو و کلک بازه
    دختره گفت که خودشو همسرم مجرد گفته و دروغ درباره خودش و خانوادش گفته،و واسه معامله ای برای دختره کمک کرده
    چون دختره ضرر کرد تو معامله ظاهرا داره این جوری طلافی میکنه
    البته خواهرم بهش گفت پول گرفتی و خوش بودی نگفتی چی شد،مدرک داری که پول بهش دادی یا حتی به حسابش ریختی شکایت کن که ظاهرا نداشت مدرکی
    ولی چون همسرم ذاتا دروغگو هست هیچکس بهش اعتماد نداره و از جمله خودم
    ازدواج با من خیلی دروغ گفت.که ظاهرا این دروغا رو به این خانم هم گفت
    که تکرار این دروغ ها و فهمیدن خانوادم اوضاع رو بد کرده
    دو روزه دارم همش گریه میکنم و نمیتونم تصمیم بگیرم
    یک بار میگه غلط کردم ده بار خانوادمو وسط میکشه
    نمیدنم چه تصمیمی بگیرم

    - - - Updated - - -


    Sahar51

    مرسی از همدردیت عزیزم
    تو فیس بوک پیداش کرد و پیام داده
    همسرم فوق العاده پررو هست.الان که این کارش رو شده.همش داره پشت سر خانوادم بی احترامی میکنه
    به قدری بی احترامیش زیاده که من دو روز کارم گریه شده و اصلا روم نمیشه بگم چی گفته
    خانوادم اصرار به جدایی دارند
    خودش میگه جدا شی من سر هم تلافی میکنم.بهم میگه بهم فرصت بده
    فوق العاده دروغ گو و کلک بازه
    دختره گفت که خودشو همسرم مجرد گفته و دروغ درباره خودش و خانوادش گفته،و واسه معامله ای برای دختره کمک کرده
    چون دختره ضرر کرد تو معامله ظاهرا داره این جوری طلافی میکنه
    البته خواهرم بهش گفت پول گرفتی و خوش بودی نگفتی چی شد،مدرک داری که پول بهش دادی یا حتی به حسابش ریختی شکایت کن که ظاهرا نداشت مدرکی
    ولی چون همسرم ذاتا دروغگو هست هیچکس بهش اعتماد نداره و از جمله خودم
    ازدواج با من خیلی دروغ گفت.که ظاهرا این دروغا رو به این خانم هم گفت
    که تکرار این دروغ ها و فهمیدن خانوادم اوضاع رو بد کرده
    دو روزه دارم همش گریه میکنم و نمیتونم تصمیم بگیرم
    یک بار میگه غلط کردم ده بار خانوادمو وسط میکشه
    نمیدنم چه تصمیمی بگیرم
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    925
    سطح
    16
    Points: 925, Level: 16
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 138 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین پس خدارو شکر مساله خیانت نبوده ها؟؟ خب یک معامله کاری بوده که ضرر کرده طرف... فوقشم گفته مجردم.... آبروریزی نیست باور کن مساله تازست واسه همون اعصابت خورده... می تونی بگی به خانوادت موضوع کاری بوده و این خانم ضرر کرده دروغ می گه... البته من عمق فاجعه رو نمی دونم اینجوری که تعریف کردی می گم که چیزی نیست

  3. کاربر روبرو از پست مفید unknown girl تشکرکرده است .

    mina64 (سه شنبه 13 خرداد 93)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عمق فاجعه دروغ گویی و رفتار زشت شوهرم هست
    از اینکه به خودش اجازه داده کاری رو انجام بده که بهش بگن کلاه بردار
    از اینکه دید بد که از قبل بهش داشتن تحریک شده
    کل ارتباط به خاطر پول بوده ظاهرا و کمتر از یک هفته بوده
    ولی مهم این هست همسرم از همه خط قرمزها عبور کرده
    ولی نمیخاد این ضایع شدنش رو تحمل کنه و داره یک جور دیگه خودشو طلافی میکنه
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    Girl درست ميگه ، برو خدارو شكر كن mina64 كه خيانت نبوده قضيه پول و اين چيزا حل ميشه اگه دوست داره و برات ارزش قائله باهاش بمون بهش كمك كن تا خودشو از اين وضعيت بياره بيرون ،
    اگه فكر ميكني تغيير ميكنه و خوب ميشه شرايط برو جلو خانوادت ازش حمايت كن تا بفهمه هنوز دوسش داري

  6. 3 کاربر از پست مفید Sahar51 تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 13 خرداد 93), mina64 (سه شنبه 13 خرداد 93), unknown girl (سه شنبه 13 خرداد 93)

  7. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    مینا جان همونطوری که دوستان گفتن خیانت نبوده این باز خوبه حداقل کمتر به غرورت بر می خوره.
    نگران خانواده نباش پیش اومده. بعدم خانواده ان دیگه. به هر حال بعضی وقتا باید تو سرد و گرم زندگی همراه باشن با ادم. پیش اومده.
    در مورد شوهرت. ببین چه مشکلاتی باهاش داری. فقط دروغ گفتنش مشکله یا چیزای دیگه ای هم هست؟
    نوشته بودی ازدواج دومته. اولیش مشکل چی بود جدا شدی؟
    به نظرم روی مرحله شناخت قبل از ازدواجت کم کار کردی.
    مشکلاتی که بین تو و شوهرت هست و اخلاقایی که نمی خوای رو پیدا کن. همینطور خوبی هاشو. بنویس.
    بعدش بر اساس اون نوشته هات اینکه روی چه موضوعی کار کنی رو پیدا می کنی.
    اشتراک ازاد هم اگه خواستی بگیر.
    درست نفهمیدم. مثل اینکه خانم ضرر مالی کرده اومده یه تلافی ای بکنه به شوهرت و زهرشو اینطوری ریخته.
    ارامش خودتو حفظ کن.
    موفق باشی.

  8. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    mina64 (سه شنبه 13 خرداد 93), unknown girl (سه شنبه 13 خرداد 93)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مینوش عزیز
    دروغ گو بودن همسرم بزرگترین اخلاق زشت هست و فوق العاده بی اعتمادم کرده
    خوب اخلاق خوبش میشه گفت مهربون و انعطاف پذیره و همچنین دوستم داره
    تازه مشکلاتش داره رو میشه
    به کلک از مردم پول گرفته...دروغ زیاد میگه
    کلا بهش بی اعتمادم
    همش به زبون ابراز پشیمونی میکنه و قول میده
    ولی ریسک هست اعتماد بهش
    به خودش گفتم شانس دوباره دادن بهت مثل این میمونه تیر اولت خطا رفت برای نابودی من و زندگیم ولی دومی دیگه کامل نشونه میگیری
    حالا از من طلبکاره که تو بهم تیکه میندازی و دنبال بهانه و طلاقی
    نمیدونم چه رفتاری باهاش کنم
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. کاربر روبرو از پست مفید mina64 تشکرکرده است .

    meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  11. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    مینا جان اگه مشکل اصلی و ریشه ای که با شوهرت داری این دروغ گوییشه و اگه این موضوع تاپیکت دیگه مشکلت نیست می تونی اشتراک ازاد یکی دو ماهه بگیری و با کارشناسا بررسی کنی که چه کار کنی روی این حالت شوهرت کار کنی و البته یه تاپیک دیگه برای این موضوع بزنی تا دوستانی که می تونن راهنماییت کنن.
    موفق باشی.

  12. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 14 خرداد 93), mina64 (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  13. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    اگر همسرش شدی یعنی اینکه تصمیم گرفتی همسفرش باشی. مثل یک همسفر و دوست خوب کنارش باش ، اگر خطایی می کنه با سعه صدر و با توجه به اینکه اعتمادش رو خدشه دار نکنی و کنایه نزنی دستش رو با مهارت بگیر. مشکل همسرت مشکل شماست. اگر به کلک از مردم پول گرفته برای چی بوده؟ برای چه هدفی بوده؟ کمکش کن از راه درستی به اون هدف برسه . شاید راهش نادرست باشه اما هدفش درست باشه. از هدف درست شروع کن. باهاش همدلی کن تا بهت اعتماد کنه و بعد کم کم به طرف روش درست برای رسیدن به هدف هدایتش کن.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  14. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), mina64 (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  15. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی مینوش عزیز و ممنون از صحبتهای زیبا دلجو و دلتنگ مهربان
    دوست دارم زندگیم درست بشه
    قبل از اینکه این تایپیک رو باز کنم یک سری مشکلات حس کردم داره پیش میاد
    خصوصی از مدیر همدردی کمک گرفتم
    ایشون گفتن همسرم رو به حال خودش بزارم و خودش مسول زندگی و کارا هست،فقط یک ماه ازادش گذاشتم که این شد
    گفتن ضرر عاطفی و مالی داره این کارم حتما
    ولی خیلی فاجعه ساخت همسرم
    میخام بهش اطمینان کنم ولی نمیشه
    اخه چه طوری و چی بهش بگم؟؟؟؟؟؟؟
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  16. کاربر روبرو از پست مفید mina64 تشکرکرده است .

    meinoush (پنجشنبه 15 خرداد 93)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.