برادر من شما اشتباهی رو که در دوران جوانی انجامش دادی و حرف مادرت رو سرسری گرفتی و تاوانش رو پرداختی الان داری دوباره وبا شدت بیشتری تکرارش میکنی . این دختر اگه دوستت داشت و به قول شما مثل زن و شوهر بودید که بهت خیانت نمیکرد . اون بهت خیانت کرد و شخص دیگه ای رو برات ترجیح داد . زور و اجبار و این جور حرفها همه اش کشکه دختر اگه نخواد ازدواج نمیکنه . اون رفته حالش رو کرده و حالا با مشکلات و روزمره گیهای زندگی روبرو شده دلش هوای تفریح و تنوع کرده . حتی اگه طلاق گرفت و با تو ازدواج کرد مطمئنی که بازم بهت خیانت نمیکنه ؟ خودت رو نجات بده و هر چه زودتر باهاش کات کن بهش بگو اگه دست از سرت برنداره به همسرش میگی و ابروش رو میبری . بهش بگو دیگه هیچ احساسی بهش نداری و قصد ازدواج داری . اگه اون از آبروش بترسه میره پی کارش و اگه ابرو حالیش نباشه باید دوتا پا داری دوتا هم قرض کنی و تا میتونی از این ادم فرار کنی . در هر حال مشکل خودتون هستید اگه بخواهید میتونید . و اگه نخواهید نابود میشید .





من جای شما بودم حتی یه لحظه هم بهش اجازه نمیدادم وارد زندگیم شه.چون به نظرم ایشون خیلی فرصت طلب و زرنگ تشریف دارن و حالا که از شوهرش سیر شده سمت شما اومده.این رابطه انقد چندش آوره که من اگه جای شما بودم حتی اجازه نمیدادم فکرم مشغول همچین دختری بشه.زندگی خودتو خراب نکن برادر من.این دخترو از زندگیت بنداز بیرون

علاقه مندی ها (Bookmarks)