مینا جان همونطوری که دوستان گفتن خیانت نبوده این باز خوبه حداقل کمتر به غرورت بر می خوره.
نگران خانواده نباش پیش اومده. بعدم خانواده ان دیگه. به هر حال بعضی وقتا باید تو سرد و گرم زندگی همراه باشن با ادم. پیش اومده.
در مورد شوهرت. ببین چه مشکلاتی باهاش داری. فقط دروغ گفتنش مشکله یا چیزای دیگه ای هم هست؟
نوشته بودی ازدواج دومته. اولیش مشکل چی بود جدا شدی؟
به نظرم روی مرحله شناخت قبل از ازدواجت کم کار کردی.
مشکلاتی که بین تو و شوهرت هست و اخلاقایی که نمی خوای رو پیدا کن. همینطور خوبی هاشو. بنویس.
بعدش بر اساس اون نوشته هات اینکه روی چه موضوعی کار کنی رو پیدا می کنی.
اشتراک ازاد هم اگه خواستی بگیر.
درست نفهمیدم. مثل اینکه خانم ضرر مالی کرده اومده یه تلافی ای بکنه به شوهرت و زهرشو اینطوری ریخته.
ارامش خودتو حفظ کن.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)