به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام بارانیا جان.
    مطالب تاپیکتو خوندم.
    دوستان خیلی خوب راهنمایی میکنند.
    اگر کمی آروم باشی و نشون بدی که داری از صحبت هاشون استفاده می کنی بیشتر رغبت میکنند که بیان و نظر بذارن.
    عزیزم یک پیشنهاد خواهرانه دارم لطفا از کسی دلگیر نشو توی این سایت و مهم تر اینکه ناراحتیت رو ازشون ننویس. نوشته هات هیچوقت پاک نمیشنا! من یک بار توی تاپیک اولم همین مدلی با شیدا. جان صحبت کردم. هنوزم که هنوزه خجالت میکشم برگردم و لحن صحبت اون موقعم رو بخونم.
    قوی باشو نذار هر حرفی تو رو برنجونه. سعی کن جواب هیچکسی رو اینطوری ندی و فکر کنی که قصد داره عمدا ناراحتت کنه. بعضی وقتا حرف حق خیلی تلخه. یه کمی از بیرون به شرایطت نگاه کنی متوجه میشی که شما هم گاهی مقصری.
    اینجا هیچکس هیچکس قصد ناراحت کردن کسی رو نداره.
    میدونم شرایطت خیلی سخته. اما اگر یک گوش در یک گوش دروازه باشی دیگه هیچی نمیفهمی که بخواد اذیتت کنه. خودت رو سرگرم کن. من الان میخوام برم کلاس رانندگی با وجود اینکه سال ها پدرم اصرار میکرد و من طفره می رفتم. اما الان میرم که هم وقتم پر بشه هم از این فکر و خیالات راحت بشم. خودت رو سرگرم کن. هر کاری میخوای انجام بده. چرا از قبل برنامه ریزی هاتو جار میزنی که خواهرشوهرت حق اظهارنظر پیدا کنه. هر کار میخای بکنی همون موقع انجامش بده. اصلا مطرح نکن که بخوان نظری بهت بدن اونم اینکه به خودشون اجازه بدن که بگن من اجازه نمیدم!!!!
    حرف بزن اما نه زیاد از حد. بیشتر شنونده باش.
    گذشته رو فراموش کن و انقدر برای خودت یادآوری نکن گذشته رو گلم.

    یک توصیه خیلی مهم: به قول صالحه جان روی مشکلت تمرکز کن. من هم مشکل شما رو دارم. دارو مصرف میکنم. حتما دنبال یک پزشک خوب برو. یک سوال:
    آیا عادات ماهیانه ات منظمه؟؟
    برای این بیماری تنها 3 ره حل وجود داره. آن هم توأم با هم:
    ورزش+کاهش وزن+ مصرف دارو
    اگر توضیحات بیشتر خواستی بگو عزیزم.

    تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن


  2. 3 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    barania (سه شنبه 13 خرداد 93), salehe92 (سه شنبه 13 خرداد 93), مصباح الهدی (سه شنبه 13 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.