به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    دوستان خوب نظر دادن فقط یه کم باید محکم تر برخورد میکردن اما بعدش دیدم خود نویسنده تایپیک از خجالت دیگران دراومد!!! اینکه بقیه پسرا "بد هستند" و پس من چرا خوب باشم یکی از جالب ترین جمله هایی که هر روز میشنویم. خانم رز نمیخوام بگم من خوبم شاید تو خیلی از زمینه ها آدمی باشم که از بقیه آدما پایینتر باشم، ولی به خودم اعتماد دارم در نتیجه:
    1-همیشه سعی میکنم هر کاری که میخوام تو زندگیم انجام بدم قبلش ببینم توقعم از دیگران چیه.
    2-بعنوان مثال همین مثالی که شما زدی من نمیتونم ببینم چون اکثرا دخترا یا دوستام با جنس مخالفن پس دیگه دختر خوب واسه من نیست از طرفی نمیتونم تحمل کنم دختری که دوسش دارمو میخوام باهاش ازدواج کنم روابط عاطفی یا جنسی پرخطری به غیر از من داشته باشه
    پس بخاطر دو مورد بالا سعی میکنم روابطمو با دخترای هکلاسی یا همکار یا ... کنترل کنم تا توقعم از دیگران بی منطق نباشه. شما هم اگه میخوای با کسی ازدواج کنی که حاضر باشه جونشو برات بده سعی کن کسیو جذب کنی که روابطش بیش از حد تو فاز بی اخلاقی نباشه، اما قبل از اون وجود اون پسرو تو وجود خودت جستجو کن سعی کن مثل کسی بشی که دوست داری باهاش زندگی کنی. این مهمترین قانونیه که تو جوامع بشری هست اگه این قانون تمامو کمال اجرا بشه خیلی از مشکلات بشر حل میشه.

    آقای کلانتر نظر شما خیلی شبیه نظر من بود، در ضمن دوستان حرفای اون آقایی که میخواد راه پدربزرگشو دنبال کنه خیلی جدی نگیرید شوخی میکنه!!!

  2. 5 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 خرداد 93), meinoush (دوشنبه 12 خرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 11 خرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 12 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 12 خرداد 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    معاون کلانتر عزیز دمت گرم حرف دل خیلیا رو زدی شمادوست عزیز اومدی بخاطر تمایلات جنسیت اینده خودتو خراب کردی ک چی بشه شما اگه هم بخوای زندگی مشترک با کسی شروع کنی از همون اولش باید بهش دروغ بگی قید این رابطه رو هم بزن وتوبه کن حتما خدامیبخشه تورو هرکسی ی قسمتی داره انشاالله ک اونی که میتونی باهاش خوشبختی رو احساس کنی بیاد تو زندگیت

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام خانم رز،

    آدمها به خاطر تاثیر جامعه ای که در اون زندگی میکنند نیازهاشون رو به روشهای معمول همون جامعه برآورده میکنند اما این به معنی درستی اون روش یا نادرستی سایر روشها نیست.

    چیزی که باعث ضربه زدن به آدمهایی میشه که سراغ روشهای نادرست از نظر جامعه میرند انتخاب اون روش نیست، بلکه بیش از اون به این دلیله که خودشون هم اعتقاد دارند که راه نادرستی رو انتخاب کردند. این اعتقاد به نادرستی و گناه هست که بهشون ضربه اصلی رو میزنه.

    به نظر من آدمها کلن یک اصل بیشتر برای زندگی سالم ندارند اونهم اینه که کاری رو انجام بدهند که حس خوبی بهشون بده، که احساس کنند به خودشون افتخار میکنند، خوشحالشون کنه، از خودشون و اینکارشون لذت ببرند. این شاید تنها معیار تشخیص درستی یا نادرستی یک کار باشه.

    بنابراین شما بر اساس صحبتهایی که ازتون در پایین نقل کردم بهتره که اینجور روابط رو هر چه زودتر کنار بزارین نه به خاطر درستی یا نادرستی اونها، بلکه به خاطر اینکه حس خوبی بهت نمیده، باعث میشه از زندگیت لذت نبری و همین به مرور تو رو از بین میبره. وقتی گناه میکنی که کاری رو انجام بدی که باعث بشه از خودت بدت بیاد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط roz530 نمایش پست ها
    تو این یه سال ابدا حسی عاطفی دوست داشتن بینمون اینجاد نشد و تا الانم هرچی هست فقط از روی عادت و تنها نبودنه ....

    میخام به خودم ارزش بدم اما چه کنم این نیاز لعنتی دست از سرم برنمیداره دوست دارم رابطه شرعی باشه باهمسرم اما خاستگار ندارم...

    چطوری خودمو از این گرداب بکشم بیرون اخه من هم ادمم ...

    میدونم که اشتباه کردم و الان ناراحتم ....

  5. 6 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    gisooo (یکشنبه 11 خرداد 93), meinoush (دوشنبه 12 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 خرداد 93), پونیو (دوشنبه 12 خرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 12 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 12 خرداد 93)

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط roz530 نمایش پست ها
    م و خداست نه جلب رضایت شوهر و این حرفا
    بابا یکم امروزیتر فکر کنید چرا اکثرشماها انقدر با دید سنتی و ببخشید عقب افتاده هنوز دارید زندگی میکنید اخه کجای دنیارو دیدید مثل شما فکر کنه راهنمایی کنه
    اها یادم نبود که از کشورهای جهان سوم هستیم این طبیعیه طرز فکرما همین باشه من خودمم همینطورم
    جناب معاون شما اشتباه فکرمکنی من کجا گفتم که با 100 نفر رابطه داشتم اخه؟
    چرا قضاوت اشتباه میکنی؟
    من کجا گفتم بدون عشق بوده رابطم قطعا نه من نه هیچ دختر دیگه ای این رابطه رو بدون عشق نمیخواد اما بنا به دلایلی خودمو گول زدم که مثلا فلانی دوسم داشته که دستمو گرفته و این حرفا ولی بعدا دیدم که این تصوری که من داشتم نسبت به این رابطه چیزی نبود جز عادت همین برای همینه که الان پشیمونم شاید خوب تو تاپیک قبلیم توضیح نداده بودم خب معذرت
    و درمورد اقایون سالم پاکی که بهشون برخورد حرف من
    من نگفتم نمیخوام کدبانو باشم گفتم اگه قراره یکی از همین پسرایی که به قول شما اخرش میرن با دختر افتاب مهتاب ندیده زندگی میکنن قراره بشه یار همیشگی من همسر من میخوام نباشه میخوام صدسال ادم پاک نباشم برای این ادم
    اینم در نظر بگیرید من اگه بخوام میتونم جوری باشم که یه پسر تا منو بینه بگه چه دختر افتاب مهتاب ندیده ای پس اینارو ملاک قرار ندید تو زندگیتون همون دختر مهتاب ندیده بخاطر نداشتن روابط با جنس مذکر نه نصرفا فیزییکی ها خودش فردا باشوهرش هزار هزار مشکلات پیدا میکنن
    بابا طرز فکرتونو بیارید بالا نگاه کنید تو چه عصری هستیم دیگه گذذشت که میگفتن پاک بمون تا کسی بیاد بگیرتت میخوام هزار سال نیان اما پاک موندن ادم برای خودش هست من اگه قرار باشه پاک زندیگ کنم فقط بخاطر خودم و خداست نه جلب رضایت شوهر و این حرفا
    من با toojih بیشتر موافقم



    نظر شما کاربر عزیز شخصیه و قابل احترام ولی لطفا نظریات خودتان را برای خودتان نگهداردی و از بیانش در سایت وزین همدردی خودداری کنید.

    دوستان لطفا ادامه ندید تایپیک داره چالشی میشه و انتقال میدن به بخش انجمن آزاد.

    شما الان میخواید چیکار کنید اینجور روابط را ادامه بدید یا نه میخواید قطعش کنید خیلی کوتاه مختصر لطفا جواب بدید با توجه به نظریات و راهنمایی های سازنده دوستان
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 خرداد 94 [ 13:55]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    5,591
    سطح
    48
    Points: 5,591, Level: 48
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15

    تشکرشده 40 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون بهره بردم واقعا ممنون از احترامی که بنده گذاشتید

  8. کاربر روبرو از پست مفید roz530 تشکرکرده است .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 خرداد 93)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    بله دوست من شما اومدین جایی و از افرادی کمک و راهنمایی میخواین که همه عقب افتاده و جهان سومی هستن!
    شما به عنوان یه دختر روشنفکر و امروزی با تفکر باز هستین پس این روابطی که داشتین رو بهش اعتقاد و باور دارین.
    وفکر نمیکنم با این حرفیایی که در تایپیک بالا زدین حتی پشیمون هم باشین
    واین رو حق خودتون میدونید خیلی راحت و بدون در نظر گرفتن درست بودن یا نبودن رابطه ای برین نیازاتون بر طرف کنید
    من اخر متوجه نشدم شما دنبال چی هستین؟
    اگه میخواین دیگه دنبال این روابط نباشین باید قلبا پشیمون باشین باید به این اعتقاد برسین که شما دختر هستین و دختررو اگه حیا و نجابت رو ازش بگیرن دیگه هیچی نداره!
    شما تا به این حقیقت پی نبرین که کارتون گناه بوده و در حق جسم و روحتون ظلم کردین نیمتونید عوض بشین
    شما تا به عنوان یه روشنفکری به این کارها نگاه میکنید نمیتونید عوض بشین!
    پس مشکل شما طرز فکر باورهای غلط شماست برین روی اینها کار کنید دیدتون عوض کنید بدونید کی هستین وکجا دارین زندگی میکنید ببینید ارزشها و باورهای مردمی که بینشون دارین زندگی میکنید چی هستن؟
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 12 خرداد 93), meinoush (دوشنبه 12 خرداد 93), reihane_b (سه شنبه 13 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 خرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 12 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 12 خرداد 93)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    سوال من بی جواب موند
    به خواستگارتون در مورد روابط گذشته اتون چی میگید ؟ لطفا فقط جواب همین سوال رو بدید

    همونطور که دخترا از پسرا خواسته هایی دارند عکس اون هم هست

    بعضی از پسرا با احساسات و عواطف یک دختر بازی میکنند و فقط دنبال تامین نیازهای خودشون هستند و اینکه دخترا مسئولیت و تعهد میخوان براشون مسخره است و اصلا در نظر نمیگیرن که طرف مقابل هم یکسری نیاز ها رو داره که قابل احترامه

    پسرا هم یکسری معیارها دارند که براشون خیلی مهمه ولی برای دخترا مسخره و مزحکه ، مثلا همینکه دختر دست نخورده و پاک باشه برای یک مرد نیاز خیلی بزرگیه و منشا اون از نوع آفرینش مرد میاد و طبیعیه که برای دخترا نامفهوم و غیر قابل درک باشه

    اما اگه مسئله احترام گذاشتن به خواسته های طرف مقابل رو در نظر بگیریم هیچکس نباید فقط به خودش فکر کنه

    من خودم رو مثال میزنم ،من به سختی میتونم با دختری ازدواج کنم که روابط قبل از ازدواج رو تجربه کرده اونم در حالتی که قبل از ازدواج و همون ابتدای امر این مسئله رو به من بگه و حس کنم از این کار پشیمونه و خیلی عاشق طرف مقابل باشم و حس کنم خیلی از معیارهای منو داره که این مورد قابل گذشت و چشم پوشیه اما با همین توصیف ممکنه بعد از ازدواج دوباره این افکار که همسرم مدتی با فرد دیگه ای همبستر بوده تو ذهنم بیاد و نتونم خودم رو کنترول کنم و کارم به بی مهری و مشاجره با همسرم برسه و حتی درخواست طلاق بدم یا به فکر اقدام متقابل مثل خیانت باشم (میخوام بدونید این مسئله حتی اگه عنوان بشه و همسرتون قبول کنه ممکنه چه تبعاتی داشته باشه)

    ولی اگه بفهمم که همسرم این روابط رو داشته و از من مخفی کرده احساسات منفی من دوبرابر میشه و علاوه بر دلخوری که تشریح کردم از اینکه همسرم منو گول زده و از احساسات من سوء استفاده کرده هم خیلی ناراحت میشم

    اگه یه جستجوی ساده انجام بدید متوجه میشید که چقدر پسر توی این سایت تاپیک درست کردند که با این مشکل مواجه شدند و توان مقابله کردن با اون و گرفتن تصمیم صحیح رو ندارن

    اگه معیار شما زندگی مدرن و بسبک کشورهای توسعه یافته است اونجا از پسر انتظار ندارن که مخارج زندگی رو تامین کنه یا مخارج عروسی به پای اون باشه یا زیر بار مهریه میلیاردی بره نمیدونم چرا هر جا که به نفعمونه غربی میشیم و هر جا که به ضررمونه اسلامی و سنتی

    اونجا زن و مرد بدون اینکه با هم ازدواج کنند مدتی رو با هم هستند که ممکنه 7 تا 8 سال هم طول بکشه و بیشتر هم بشه حتی ممکنه بچه دار بشن اما ازدواج در کار نباشه و از هم جدا بشن

    من بعنوان یک پسر همیشه به خواسته های طرف مقابل برای ازدواج فکر میکنم
    مثلا میتونم برای اینکه بیشتر لذت ببرم بجای سختی کشیدن و تلاش کردن برای رسیدن به تحصیلات و شغل دلخواهم دنبال تفریحات مختلف برم و موقع ازدواج به طرف مقابل دروغ بگم که تحصیلات و کارم چیه و چقدر حقوق میگیرم
    حتی میتونم به سمت مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و ... برم و بگم هر کسی قراره بیشترین لذت ممکن رو از زندگی ببره و حالا که مثلا دخترا فلان طوری هستند و قراره با یدونه از این دخترای بی بند و بار توی خیابون ازدواج کنم چرا باید کلی سختی و رنج متحمل بشم و از هر نظر تلاش کنم تا یه آدم موفق از دید جامعه باشم

    و بقول شما موقع ازدواج خودمو یه شخص دیگه معرفی کنم
    به نظر شما همونطور که فریب دادن پسرا توسط دخترا به آسونی آب خوردنه برعکس اون غیر ممکن و محاله ؟
    به قول معروف دست بالای دست زیاده
    و یه ضرب المثل هست که میگه از هر دستی بدی از همون دست پس میگیری
    اگر شما از الان بنا رو بر احمق فرض کردن طرف مقابل و گول زدنش در نظر گرفتید بدونید بازتاب اعمالتون رو بزودی در همسرتون میبینید

  12. 7 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 خرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 12 خرداد 93), man-bedoone-sahar (دوشنبه 12 خرداد 93), meinoush (دوشنبه 12 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 خرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 12 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 12 خرداد 93)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 خرداد 94 [ 13:55]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    5,591
    سطح
    48
    Points: 5,591, Level: 48
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15

    تشکرشده 40 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    قطعا اگه بنا باشه ادامه بدم یا ندم اینجا مطرح نمیکنم این تالار چشمشو به حقایق بسته و سعی داره با محدود کردن عقاید و نظرات بنده رو از این تالار بندازن بیرون اگر اینجا کسی به حرف دل ادم گوش نده و قرار باشه به قول شما منتقل بشه به بحث ازاد دیگه چه لطفی داره که ادم حرفی بزنه یانزنه اگه قرار بود نظراتم رو برای خودم نگه دارم که نمی امدم اینجا من قصد توهین به کسی نداشتم فقط انچه که د ر دلم بود صادقانه بیان کردم هرچند تند اما شجاعانه خدانگهدار

  14. کاربر روبرو از پست مفید roz530 تشکرکرده است .

    toojih (دوشنبه 12 خرداد 93)

  15. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بانو abi.bikaran

    بشخصه از شما خواهش دارم برای واژه روشنفکر احترام قائل بشید هرچیز یرا با روشنفکر بودن یکی ندانید بانو
    بی قیدی ربطی به روشنفکر بودن نداره یا بی حجابی

    خود من و همسرم مذهبی هستیم ولی روشنفکر امروزی و بااخلاق خردگرایی ربطی به این اخلاقای ناپسند نداره.
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خانم رز شما واقعا برای چی این تاپیکو زدی؟ راهنمایی م یخواستین؟ دردل می خواستین؟ یا همینطوری حوصله اتون سر رفته بود تاپیک سرکاری بود؟ هر زمانی که تاپیکی می زنین اگه واقعا راهنمایی می خواین اون اول مشخص کنین چی می خواین تا بقیه هم بدونن در چه سمت و سویی شما رو راهنمایی کنن و در نهایت شما هم رضایت پیدا کنین.
    اینجا شروع کردین که رابطه داشتین با پسرا و الان ناراحتین از اخرین رابطه اتون. ابراز ناراحتی هم کردین بعدم نوشتین دوستی رو به هم زدین. راهنمایی هایی که شدین کاملا بر اساس مشکلی بود که مطرح کردین. بعد هم شروع کردین به بحث و نقد دیدگاه دیگرانی که اینجا هستن. شما اول مشخص کنین واقعا چی می خواین در یک تاپیک بعد ادامه بدین.
    موفق باشید.

  17. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 خرداد 93), capitan (دوشنبه 12 خرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 12 خرداد 93), reihane_b (سه شنبه 13 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 خرداد 93), فرشته مهربان (سه شنبه 13 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 12 خرداد 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. موندم چه تصمیمی بگیرم؟ کمک کنید...............
    توسط yase sefid در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 10:55
  5. چه تصمیمی بگیرم؟
    توسط arah در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 17:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.