من هم يه خانوم كه شمارشو از تو گوشي همسرم گرفته بودم و توي وي چت اسمو فاميلشو عكسشو ديده بودم بهم چند بار اس زد زنگ زد (احتمالاً شمارمو از تو گوشي همسرم گرفته بود )
ولي من ج ندادم خيلي پاپيچم شد كه باهم حرف بزنيم الان بعد گذشت چند ماه انگار بهم زدن و با خودم ميگم خوب شد ج ندادم چون قبح كار از بين ميرفت و ديگه بدون ترس اينكارارو انجام ميداد،
من بعنوان كسي كه اين تجربه رو داره ميگم باهاش تماس نگير بيخودي داغون ميشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)