به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanhai نمایش پست ها
    برادر شوهر من يك زمان كه اصلا تلفن منو و برادرشو جواب نميداد و اصلن به اس ام اس هاي من توجه نميكرد ميرفتم يا ميرفتم طبقه بالا يا ميرفت توي اتاقش يا يا بدون اينكه حرفي بزنه پيش ما مينشست واسه تولدش كيك خريدم گذاشت رفت خونه دوستش عيدا ... يا عيد ها اصلن خونه ما نميامد ميرفيتم بيرون بهش زنگ ميزديم بياد نميامد.... عيد دير همه به من تبريك ميگفتن ولي اون دريغ از يك تبريك ........ حالا چي شده كه يهو عوض شده .... هيچ وقت يادم نميره براشون آشپزي ميكردم با شوهرم دعواش شده برگشت به من كه اصلن توي دعوا نبودم و طبقه پايين بودم ميگه :زنت از روي سياست غذا ميپزه و ناز ادا واسه ما داره ) اين حرف خيلي دلمو سوزوند....... يا رفتم بيرون بهش زنگ زدم كارش داشتم كه كارم هم دست اون بوده ..... اومدم خونه بهش ميگم چرا تلفنت جواب ندادي ميگه نديدم ميگم دوساعت تمام تماس گرفتم توي اين دو ساعت اصلن به تلفنت نگاه نكردي تو كه هميشه فلاني زنگ ميزنه تلفنشو جواب ميدي گوشيت دستته نگاه ميكني .... من چطور باور كنم برگشته ميگه ميخواي باور كن ميخواي نكن براي من مهم نيست

    حالا چطور يكهو عوض شده حس ميكنم داره با رفتارش خرم ميكنه چطور يكهو مهربون شده چطور يكهو تلفتهاي منو جواب ميده .. چطور شده يرم طبقه بالا باهم شوهخي ميكنه چطور شده داشتيم ميرفتم بيرونم با شوهرم خواست كه بياد بريم پارك ..... چطوري اين همه تغيير رو يكهو بپذيرم ..ميگم كارش گير كرده بعدش دوباره ميشه همون آدم سابق
    دختر خوب با خودت اینکارو نکن. اینطوری آروم آروم عذاب میکشی و از بین میری. ما اگه خودمون به فکر خودمون نباشیم بقیه بعد از مدتی ما رو براحتی طوری کنار میزارن که انگار هیچ وقت نبودی حتی کسانیکه تو به خاطرشون زجر کشیدی.

    این نوسان زیاد بین خواستن و نخواستن، دوست داشتن و عصبانیت، عشق و نفرت، این افراط و تفریط وقتی اتفاق می افته که یک آدم بیش از اندازه ای که باید به دیگری نزدیک شده باشه. این پست شما متاسفانه از دید من ناراحتی و عصبانیت آدمی است که داره دوست داشتنش رو فریاد میزنه.

    اصلن قرار نیست اینکه بهت پیام تبریک عید نداده رو شما تا الان یادت مونده باشه. قرار نیست دو ساعت تمام بهش زنگ بزنی و جواب نده، قرار نیست نبودنش سر سفره هفت سین اونقدر برات مهم بوده باشه که تا حالا فراموش نکرده باشی. قرار نبوده در گذشته اونقدر حسرت شوخی هاش رو داشته باشی که حالا توی این شرایط شوخی کردن هاش به چشمم بیاد و ناراحتت کنه.

    جلوش رو بگیر دختر خوب قبل از اینکه زندگیت رو به باد نداده. توی رفتار و فکرت از حد وسط فاصله نگیر.

  2. 3 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    واحد (شنبه 24 خرداد 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 11 خرداد 93), شیدا. (یکشنبه 11 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.