سلام
هیچکس از اول زندگی بی نیاز نیست.واقعا هر آدم فهمیده ای هم اینو میدونه که تو این دوره زمونه نباید مثل دختر بچه های دبیرستانی فکر کرد.
تو این وضعیت جامعه اول کار و بعد مشکل مسکن تبدیل به یک معزل شده که خدا رو شکر شما هردو فاکتور اساسیو دارین و نگران نباشید.اگرم خانمی با این شرایط مشکل داشت بهتره اصلا سمتش نرید چون معلومه تو فاز آگاهی از زندگی نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)