سلام
منم میگم برچسب نزنید
بعد اینکه اگه مشکوک هستید که فرزندتون بیش فعالی داره؛ اول به یه کلنیک روانشناسی تو شهر خودتون مراجعه کنید، بعد اگه تشخیص بیش فعالی دادن و دوست داشتید بیاید تهران.
نکته دیگه اینکه بیش فعالی هزار و یکی آیتم دارم !!!
تشکرشده 345 در 144 پست
سلام
منم میگم برچسب نزنید
بعد اینکه اگه مشکوک هستید که فرزندتون بیش فعالی داره؛ اول به یه کلنیک روانشناسی تو شهر خودتون مراجعه کنید، بعد اگه تشخیص بیش فعالی دادن و دوست داشتید بیاید تهران.
نکته دیگه اینکه بیش فعالی هزار و یکی آیتم دارم !!!
مامان فربد (پنجشنبه 08 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)