سلام این نظر شخصی من هست سلام به خال قزی. بنظرم گذشته را بی خیال و آینده را بچسب به خانمت عشق بورز و سعی کن طریقه درست زندگی کردن را بهش یاد بدی با خودت ی دله شو و زندگی ات را بساز.اگه خدایی نا کرده چیزیم بوده شما بگو نبوده و ببخش رو بعضی چیزها چشماتو ببند تا خدا رو بعضی از گناهات چشماشو ببنده. بازم می گم این نظر شخصی هست و نه کار شناسانه و حرفه ای.








علاقه مندی ها (Bookmarks)