به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    چرا دنبال مجوز گرفتن از دوستان هستید؟
    دوست عزیز ، شما 29 سالتونه ؛یکم به احساساتتون مسلط بشید و اجازه بدید یه مقدار زمان بگذره؛این بیشتر به نفعتونه.
    ضمنا اطمینان دارید که با دو - سه هفته تونستید به یه شناخت مناسب از ایشون برسید؟ به نظر من بهتره بیشتر بررسی کنید .
    بدون داشتن شغل و درآمد هم نمیشه یه زندگی رو اداره کرد ، لطفا این رو مد نظر بگیرید.

  2. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    saddaf (پنجشنبه 08 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), بابک 1369 (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 08 خرداد 93), صبا_2009 (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 10 اردیبهشت 95 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1393-2-31
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    947
    سطح
    16
    Points: 947, Level: 16
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 80 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط saddaf نمایش پست ها
    حالا میشه باهاش باشم تا زمانیکه اوضاع روبراه شه؟
    مگه چه اشکالی داره -اونهمه دختر خودشونو اویزون پسرا میکنن وچه کارایی که نمیکنن -حالا اینکه خودش اومده خواستگاریم
    میشه؟
    سلام
    خواهر عزیزم مطلقا چنین کاری را نکن!
    سنگین و رنگین به زندگیت برس!من و امثال من کشیدیم این چیزا را.فکر میکردیم طرفمون همونی که هست که همیشه میخواستیم و احساس و زندگیمون را صرفش کردیم.
    ما هم فکر میکردیم عاقل و بالغیم ولی باور کن همین اعتماد به نفس کاذب کار دستمون میده.اون همه دختر که میگی واسشون آویزون شدن عادی شده اگه هم طرد بشند آسیب نمی بینند و سریع میرند سراغ یکی دیگه.ولی واسه ما فکرش هم داغونمون میکنه.
    واقعا تا وقتی که سر سفره عقد بله را نگفتی به کسی دل نبند.نمیدونی زمونه چه جوری شده به خدا.آدم به چشماش هم نمیتونه اعتماد کنه.
    خواهشا اشتباهات بقیه را تکرار نکنید.همیشه میگند دختر مظهر نازه و پسر نیاز.سعی نکنید خلاف این جریان حرکت کنید.
    فقط به خدا توکل کن خودش کارت را راه میندازه پس از بنده خدا چیزی نخواه.

  4. 6 کاربر از پست مفید دنیای وارونه تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 08 خرداد 93), saddaf (پنجشنبه 08 خرداد 93), sanjab (پنجشنبه 08 خرداد 93), sara 65 (جمعه 09 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 08 خرداد 93)

  5. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگر بیکار بود و تا این حد مستاصل مانده که قرار عقد را به هم بزند پس چرا آمد خواستگاری ؟

  6. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 08 خرداد 93), saddaf (پنجشنبه 08 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 خرداد 93)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 93 [ 18:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-06
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    86
    سطح
    1
    Points: 86, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    اگر بیکار بود و تا این حد مستاصل مانده که قرار عقد را به هم بزند پس چرا آمد خواستگاری ؟
    بیکار نبود،بعدش شد!
    قراربوده یک ماه آزمایشی کارکنه بعد حقوقشو بدن؛مصادف با آخرین جلسه خواستگاری مدیرشون بهش میگه حقوقت اینقدر(فکرکنم 400 ) اونم گفته خ کمه واومده بیرون.
    --راست میگه،تحقیق کردیم--



    مجبورم منتظر بمونم -باشه همه میگن رابطه برقرار نکنی یه وقتی -- چقدر سخته -- شانسه من ه که بیکارشد--الانم که دربه در کار
    دوستان دعا کنید کارپیدا کنه هرچه زودتر
    من که حاضر شدم با نداریش بسازم -خودم درآمد دارم -بابامم کم نمیزاره واسه خرج
    حس میکنم خرد شدم -اونهمه کوتاه اومدیم-اخرشم اینطوری

  8. کاربر روبرو از پست مفید saddaf تشکرکرده است .

    m.reza91 (پنجشنبه 08 خرداد 93)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام دوست عزیز وقتی می بینم یه دختر خانم به خاطر ازدواج حاضر میشه حتی با یک آقا پسر بیکار ازدواج کنه واقعا متعجب میشم و با دو جلسه خواستگاری حرف از دل نشستن میزنه!!!!! حالا این رو بگذریم شما دختری هستید که ازتون خواستگاری شده شما چرا باید با اس ام اس دادن و حرف زدن با آقا پسر دنبال چرا و نتیجه باشید؟؟؟؟ وقتی خانواده ها هستن شما چرا عجولانه کارای اشتباه میکنید. این کاراتون باعث میشه که ایشون از ازدواجبا شما صرف نظر کنن 3 هفته از کسی خبری نباشه قضیه تموم شده حساب میشه و نیازی هم نیست بهشون فکر کنید یا دنبال این باشید که ایشون کار پیدا کنند و دوباره بیان خواستگاری.

  10. 5 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    hanie_66 (پنجشنبه 08 خرداد 93), saddaf (پنجشنبه 08 خرداد 93), sara 65 (جمعه 09 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (جمعه 09 خرداد 93)

  11. #16
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهش می کنم اینقدر این موضوع را توی ذهنتون مرور نکنید. با احساسات رمانتیک به آن نگاه نکنید و پر و بالش ندهید. صادقانه بگویم الان شما در سن بیست و نه سالگی هستید. اگر بیست ساله بودید می گفتیم حالا سنت کم است ، حالا صبر کن شاید درست بشه و ... اما الان شما در این سن باید در شرایطی باشید که به محض اینکه خواستگار مناسبی برایتان پیدا شد بتوانید ازدواج کنید. یعنی دیگر وقتی برای تلف کردن در این سن ندارید. وقت خیال پردازی های رمانتیک دیگر نیست . این کار باعث می شود که موقعیت های ازدواجتان را از دست بدهید و از سن مناسب ازدواج ( در جامعه ما ) خارج شوید. شما می خواستید تکیلفتان معین بشود که شد. حالا دیگر این قضیه را تمام شده بدانید. ذهنتان را درگیر نکنید. اگر موقعیت مناسب دیگری برای ازدواج دارید رد نکنید. اگر هم مورد دیگری هنوز نیامده شما باید خودتان را در آمادگی کامل نگه دارید.

  12. 6 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 08 خرداد 93), hanie_66 (پنجشنبه 08 خرداد 93), saddaf (پنجشنبه 08 خرداد 93), sara 65 (جمعه 09 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (جمعه 09 خرداد 93)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 93 [ 18:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-06
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    86
    سطح
    1
    Points: 86, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از همه دوستانی که جوابمو دادن،برام وقت گذاشتن.
    حرفاتون روم تاثیر گذاشته،یه مقدار به خودم اومدم - رفتم موضوع های بقیه، مشکلاتشون درد دلاشونو خوندم -به عواقب کارم فکرکردم
    -یکی از دوستان از رابطه ای نوشته بود که طرفش یهو ولش کرده که نتیجه عملکرد غیرمنطقیش بوده
    -یکی از ازدواج با دوست پسرش نوشته بود که از همسرش متنفر شده که نتیجه تصمیم احساسی و درنظرنگرفتن مخالفت خانوادش وبیکاری وبی پولی و...
    -یکی از رفتارهای مبتنی برهیجان زدگی
    -...

    مورد زیادبود-منم به خودم ربظشون میدادم-میگفتم نکنه ایندم اینطوری بشه -بذار درس بگیرم
    عمر ادم اونقدر طولانی نیست که بخواد همه چیو خودش تجربه کنه

    من خودم از تقریبا پنج سال پیش میومدم همدردی-چند تا تاپیکم داشتم-مشکلاتمو مینوشتم ولی به راهنمایی دوستان نمیتونستم عمل کنم-انگارباید اون اشتباهاتو خودم تجربه میکردم و سرم به سنگ میخورد
    این دقیقا جمله فرشته مهربان بود حتما باید خودت تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره؟
    اشتباهاتم زیاد نبوده ولی عمیق بوده

    ایندفعه اشتباه نمیکنم -ایندفعه راهنمایی دوستان رو عمل میکنم -حقیقتش عقلم هم همینارو میگفت -ولی انگارباید یکی دعوام میکرد-باید میومدم چندتاسرگذشت رو میخوندم تا به این طرز تفکر برسم.
    الان دارم فکر میکنم این خواستگارم که تقریبا به هم خورده جلوی یکسری وقایعو گرفته
    سرنوشت وبخت منم اینطوریه - هر دفعه باید ازدواجم یه طوری به هم بخوره دیگه-هردفعه یه طوری -ایندفعه اینطوری

    فقط خدا میدونه چه حسی دارم-چه تنهام-و چی دوست دارم-وچقدر به کمکش احتیاج دارم. توکل به خدا -یه روزی میرسه که همه چی درست میشه

  14. 2 کاربر از پست مفید saddaf تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (جمعه 09 خرداد 93)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 11:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-26
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    7,915
    سطح
    59
    Points: 7,915, Level: 59
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 433 در 149 پست

    Rep Power
    36
    Array
    به جای منتظر بودن و مرور کردن این مسائل تو ذهنتون بهتره دنبال کارای مفیدی برین ... میدونم گفتنش راحته ولی دیگه راه درست همینه...

  16. کاربر روبرو از پست مفید خیال تو تشکرکرده است .

    saddaf (جمعه 09 خرداد 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رمز و رازهای شور و اشتیاق در روابط زناشویی و طولانی مدت
    توسط Wishbone در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 96, 21:16
  2. در مورد خواستگارم احتیاج به مشورت دارم.
    توسط earth در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 بهمن 92, 11:26
  3. چگونه یک نشست زناشویی ترتیب دهیم
    توسط baby در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 آذر 91, 16:00
  4. 20 نکته تیشه به ریشه زندگی زناشویی
    توسط من همسفرم در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 09:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.