سلام. داشتم متنتون رو می خوندم خیلی سعی کردم با تصور کردن خودم در موقعیت شما، باهاتون احساس همدردی کنم که البته نتونستم.... کلا هیچ چیز خاصی وجود نداشت و شما با این کار ها دارید همسرتون رو از خودتون دور می کنید. به خاطر اینکه اسمشو آوزده پس عاشقشه؟؟ به فکرشه؟؟ شما خودتون بهش گفتید که دایی دختره رو نمیخوای پیدا کنی؟ خب نمی گفتید! شما در واقع به خاطر نارضایتی که از رفتار و قهر های زیاد خودتون با همسرتون دارید این احساس به سراغتون اومده که اون الان ازش شما بدش می اد و از یکی دیگه خوشش میاد. شما یک ذهنیت از اون خانوم و همسرتون برای خودتون ساختید و باورش کردید .همین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)