سلام. شما خودتون به عنوان کسی که مدرس هست و داره توی محیط آموزشی فعالیت میکنه به یقین مدرسای زیادی رو دیدید که که از پتانسیل و دانش لازم برخوردار نیستن ولی در جایگاه مدرس قرار گرفتن! چرا؟ چون الکی مدرک گرفتن! شما به نمره گرفتن یا نگرفتن این خانم نگاه نکنید. به این نگاه کنید که کسی ک بی سواد بیاد بالا و یک روزی بخواد در جایگاه یک مدرس به عده ای درسی یاد بده که خودش در اون درس مسلط نیست دیگه تکلیف شاگردای اون کلاس که روشنه!! خواهش میکنم که شما به این چرخه کمک نکنید. هر کسی باید اون نمره ای رو بگیره و در جایگاهی قرار بگیره که استحقاقشو داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)