1.به هیچ عنوان مقایسه نکنید شوهرتان را با اون آقا
2.لطفا خصوئصیات مثبت و منفی شوهرتان را بنویسید ؟با توضیحات حداقل یک یا دو خطی
شما چون داردی مقایسه میکنید و اینکه در طول روز با شوهرتان هستید ولی با اون آقا فقط در حد بیرونر فتن و سینما و کافی شاپ بودید فکر کنم درست نباشه مقایسه بشه چون شناخت ها فرق میکنه
در مورد این نوشته شما:
شماها قبل از ازدواج هیچکس تو زندگیتون نبوده؟ بله بوده
و الان گاهی یادش نمیفتین؟ خیلی خیلی خیلی کم به هیچ عنوان مقایسه نمیکنم روزی هزار مرتبه خدارا شکر میکنم که منجر به ازدواج نشد و با همسرم سنتی رفتیم خواستگاری و ازدواج کردیم
یا کلا فراموشی گرفتین؟ بله چالش کردم توی باغچه حیاط خونمون
و در مورد سوالی که پرسیدم و جوابی که دادید:
و یه سوال اگه شوهر شما هم شماره از قبل داشته باشه و با اون خانوم دوست شه و رابطه برقرار کنه چه عاطفی و ابراز علاقه و چه رابطه جنسی نظرتون چیه؟
ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه من اینکارا رو کردم که اگه شوهرم انجام بده باید خودمو بذارم جای اون.
حالا جواب من:همسرمو خیلی زیاد دوسش داره حالا که دختردار شدیم خیلی بیشتر آدم احساسی هستم حداقل روزی چندین بار بهش ابراز علاقه میکنم میگم دوست دارم خانوادشو دوست دارم تا حالا توی دوسال و نیم فقط یکبار یه دلخوری خیلی کوچیک داشتم که اونم تقصیر من بود چون احساساتی هستم.فوقلعاده براش احترام قائلم با همه خوبی ها و کاستی هاش دوسش دارم به علایقش احترام یمزارم به حریم شخصیش احترام زیادی میزارم( گوشیشو چک نمیکنم اصلا) به دموکراسی بین زن و مرد اعتقاد کامل دارم
کلا بخوام بگم 20% مردا هم مثل من نیستند
اعتماد بنفسو داری
ولی خدا بسر شاهده به جان تک دخترم مهدیه سادات اگه کاری که شما کردی را خانومم انجام میداد و متوجه میشدم شبش میبردمش جلوی خونه باباش مینداختمش و فرداشم طلاقش میدادم

اگه منم اینکارو کنم همسرم حق داره مهریشو اجرا بزاره و بره دنبال کارای طلاق
شما مثل اینکه هنوز نمیدانید که متاهل هستید.بجای حل کردن مشکلات کوچیکی که با همسرت داری و کسب مهارت و صبور بودن داری میانبر میزنی اونوقت واسه خودت داری دلیل میچینی؟!!!!
برطبق هشدار جناب مدیر حق نداشتم خوداقشایی کنم در مورد زندگیم خودمم علاقه نداشتم ولی در مورد مشکل شما مجبور شدم.
اگه هرکس دیگه ای هم جای شوهر شما بود خیلی هم خوب و همه چیز تمام بود باز شما اینکارو میکردی و یه دلیلی براش پیدا میکردین
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)