به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    1.به هیچ عنوان مقایسه نکنید شوهرتان را با اون آقا
    2.لطفا خصوئصیات مثبت و منفی شوهرتان را بنویسید ؟با توضیحات حداقل یک یا دو خطی
    شما چون داردی مقایسه میکنید و اینکه در طول روز با شوهرتان هستید ولی با اون آقا فقط در حد بیرونر فتن و سینما و کافی شاپ بودید فکر کنم درست نباشه مقایسه بشه چون شناخت ها فرق میکنه

    در مورد این نوشته شما:

    شماها قبل از ازدواج هیچکس تو زندگیتون نبوده؟ بله بوده

    و الان گاهی یادش نمیفتین؟ خیلی خیلی خیلی کم به هیچ عنوان مقایسه نمیکنم روزی هزار مرتبه خدارا شکر میکنم که منجر به ازدواج نشد و با همسرم سنتی رفتیم خواستگاری و ازدواج کردیم

    یا کلا فراموشی گرفتین؟ بله چالش کردم توی باغچه حیاط خونمون

    و در مورد سوالی که پرسیدم و جوابی که دادید:

    و یه سوال اگه شوهر شما هم شماره از قبل داشته باشه و با اون خانوم دوست شه و رابطه برقرار کنه چه عاطفی و ابراز علاقه و چه رابطه جنسی نظرتون چیه؟

    ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه من اینکارا رو کردم که اگه شوهرم انجام بده باید خودمو بذارم جای اون.


    حالا جواب من:همسرمو خیلی زیاد دوسش داره حالا که دختردار شدیم خیلی بیشتر آدم احساسی هستم حداقل روزی چندین بار بهش ابراز علاقه میکنم میگم دوست دارم خانوادشو دوست دارم تا حالا توی دوسال و نیم فقط یکبار یه دلخوری خیلی کوچیک داشتم که اونم تقصیر من بود چون احساساتی هستم.فوقلعاده براش احترام قائلم با همه خوبی ها و کاستی هاش دوسش دارم به علایقش احترام یمزارم به حریم شخصیش احترام زیادی میزارم( گوشیشو چک نمیکنم اصلا) به دموکراسی بین زن و مرد اعتقاد کامل دارم
    کلا بخوام بگم 20% مردا هم مثل من نیستند اعتماد بنفسو داری

    ولی خدا بسر شاهده به جان تک دخترم مهدیه سادات اگه کاری که شما کردی را خانومم انجام میداد و متوجه میشدم شبش میبردمش جلوی خونه باباش مینداختمش و فرداشم طلاقش میدادم

    اگه منم اینکارو کنم همسرم حق داره مهریشو اجرا بزاره و بره دنبال کارای طلاق

    شما مثل اینکه هنوز نمیدانید که متاهل هستید.بجای حل کردن مشکلات کوچیکی که با همسرت داری و کسب مهارت و صبور بودن داری میانبر میزنی اونوقت واسه خودت داری دلیل میچینی؟!!!!

    برطبق هشدار جناب مدیر حق نداشتم خوداقشایی کنم در مورد زندگیم خودمم علاقه نداشتم ولی در مورد مشکل شما مجبور شدم.
    اگه هرکس دیگه ای هم جای شوهر شما بود خیلی هم خوب و همه چیز تمام بود باز شما اینکارو میکردی و یه دلیلی براش پیدا میکردین
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    کامران (سه شنبه 06 خرداد 93), زن امیدوار (چهارشنبه 07 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.