به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 36 نخستنخست 12345678910111213142434 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 351
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظی با تالار همدردی

    منم منظور tabرو كه از آقاي ابراهيمي تشكر كرد نگرفتم ؟

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: خداحافظی با تالار همدردی

    منظورش خبردادن این موضوع بوده بال تکین جان زیاد روی این موضوع متمرکز نشو

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 خرداد 98 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    8,904
    سطح
    63
    Points: 8,904, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 80 در 36 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: خداحافظی با تالار همدردی

    ما كه تقريبا تازه وارديم اما دلمون ميگيره ...
    يه كوچولو يواشكي به تالار سربزنيد ..... نگيد خداحافظ

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 21 آذر 88 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-25
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    6,481
    سطح
    52
    Points: 6,481, Level: 52
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 33 در 16 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: خداحافظی با تالار همدردی

    سلام
    من به عنوان كسي كه تازه وارد همدردي شدم ميخواستم بگم ما به راهنمايي ها و تجربه هاي شما دوستان نياز داريم و اگر بنا بود با زياد شدن تعداد ما همدرديا صميميتمون هم از بين ميرفت شايد بايد خيلي وقت پيش از اين مثل خيلي از سايت هاي نا موفق تعطيل ميشد من به آتنا خانوم به عنوان يه تازه وارد و يك همدرد و همراه ميگم كه اگه باشيد و به ديگران در رسيدن به اون چيزي كه از اين سايت ميخوان كه همون سبك شدن و آرامشي كه به خاطر مشكلاتي كه باهاش دستو پنجه نرم ميكرديم دچارش شديم كمك كنيد بهتر خواهد بود اميدوارم كه از دست ما تازه واردا ناراحت نباشيد واگر هم قرار به جدايي بود كه انشاا... نيست با خاطره خوش از ما جدا شويد
    با تشكر

  5. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند (2)

    سلام،

    کامرانم،

    من عاشق شدم و دیگه تردیدی روی انتخابم ندارم. من و مهسا به زودی رسما ازدواج می‌کنیم، و به همین دلیل، و خیلی‌ از دلایل شخصی‌ دیگه، تصمیم گرفتم به زودی برای همیشه از همدردی خداحافظی کنم.
    و البته این خداحافظی، شامل ترک کامل، ایمیل مربوط به این آیدی، که باهاش با برخی‌ از اعضا در ارتباط بودم، هم میشه.


    خیلی‌ دوست داشتم، تک تک اسم بیارم، و از همه دوستان عزیزی، که در این ۲-۳ سال حضور من در همدردی، در رشد من در این محیط نقش داشتند، تشکر کنم.

    اما تعداد این اسم‌ها انقدر زیاد هست که میترسم دم رفتن اسمی رو از قلم بندازم، و بی‌ قصد باعث شکستن دلی‌ بشم.

    واقعیت این هست که حضور تک تک شمایی که در این محیط حضور دارید و باعث بالندگی اون شدید، باعث رشد کامران۲۰۰۷ شد. چرا که معتقدم، هر کدام از شما، درسی‌ داشتید برای من، و حق استادی دارید بر گردنم.

    از همتون ممنون و متشکرم.

    در تمام این مدت همه تلاشم رو کردم که مفید باشم، و به بقیه کمک کنم. نمیدونم تا چه حد موفق بودم، اما نیتم، بر خلاف خیلی‌‌ها که فکر میکنند تخلیه هیجانات روحی‌ بود، صرفاً کمک بود و کار خیر.
    به هر حال،
    پرونده کامران۲۰۰۷ با ۴۶۰ ارسال برای همیشه بسته شد?

    من همیشه سعی‌ کردم در همه مشاوره هام، تعصب رو بذارم کنار، چون به شخصه اون رو یکی‌ از آفت‌های مشاوره میدونم،
    خوب البته همیشه هم موفق نبودام، چون من هم مثل همه شما یک انسان هستم!

    از همه آنهایی که از من دلخوری دارند، یا جایی‌ تو مشاوره دادن هام یا ...، باهاشون برخورد تندی داشتم، عذر می‌خواهم، می‌خوام حلالم کنند و من رو ببخشند، که هیچگاه قصد و نیت بدی نداشتم.

    خودم هم، اگر از کسی‌ دلخوری داشتم و دل‌ شکستگی، بخشیدم.

    و البته بسیار خوشحالم می‌کنید اگر، ۲-۳ خطی‌ برایم بنویسید، به عنوان حسن ختام یا شاید بشه گفت، نقدی بر شخصیت و عملکرد من!

    پیشاپیش سپاسگزارم!

    برای خوشبختی‌ من و مهسا دعا کنید.

    برای همیشه خداحافظ

    ارادتمند،

    کامران۲۰۰۷


  6. 32 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    gisu (یکشنبه 19 آبان 92), kamr (دوشنبه 20 آبان 92), kamran2007 (شنبه 19 فروردین 91)

  7. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    جناب کامران نیومدم اینجا خود شیرینی کنم یاخداحافظی!فقط اومدم بگم حضور شما

    در این تالار خودنعمتی بوده وهست حتی اگر تند صحبت کرده باشیدومن خودم به شخصه خیلی از شما مخصوصا پست

    سبکتکین چیزها آموختم.

    وبه صراحت میتونم بگم این برخورد تند شما رو نه ازسر دشمنی بلکه ازسر دوستی میدانم مثل رفتار پدرومادری که برای

    اصلاح فرزندش دعوامی کنه وگاهی لازم باشه کتک هم می زنه.اما خبر خداحافظی تون غافلگیرم کردومطمئنا ناراحت.

    براتون آرزوی خوشبختی دارم درکنار عشقتون.واگه امکانش باشه ازتون میخوام که در تصمیمتون تجدید نظرکنید نه به

    خاطر خودتون بلکه به خاطر همه اعضا.

  8. 22 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  9. #37
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام کامران جان،

    بابت رفتن کسی مثل تو خوشحال نیستم.
    ولی خوشحالم از اینکه بالاخره یار زندگیت رو پیدا کردی.
    و چه خوب که این محیط باعث رشد تو شده و حالا با رضایت و با دل خوش اینجا رو ترک می کنی.

    همه ما از پست های تو استفاده کردیم.
    به خصوص من که همیشه از خواندن پست هایت لذت می بردم و به جرات می توانم بگم که جای تو اینجا خالی خواهد بود.

    پس بالاخره کسی که دوست می داری، عشق رو از نگاهت خواند...!
    و دیگر نیازی نیست که بگی افسوس... :)

    به خاطر همه کمک هایت ازت ممنونم!

    مواظب خودت باش.
    خدا به همراهت!

  10. 19 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    gisu (یکشنبه 19 آبان 92), hamed65 (پنجشنبه 11 اسفند 90), kamr (دوشنبه 20 آبان 92)

  11. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    [size=medium]سلام یا بهتره بگم خدانگهدار آقا کامران
    یک روز میایم و یک روز دیگه میریم این طبیعت زندگیه
    من که از شما شناختی ندارم ولی به عنوان یه دوست همدردی میگم هرجا که هستی با هرکی که هستی خوش و خرم و شاداب و موفق باشی انشاالله خوشبخت و به پای هم پیر بشید

  12. 18 کاربر از پست مفید هاله نو تشکرکرده اند .

    هاله نو (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  13. #39
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    کامران عزیز
    در تمام زندگی در حال گذر هستیم،اما همیشه نشانی از خود به جا خواهیم گذاشت،هیچکس بی نشانه نیست
    تو ماندگاری رفیق
    سلامت باشی،پایدار مثل همیشه، خوشبخت و شاد

  14. 17 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  15. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)


    سلام

    خارپشتم

    من خیلی با خداحافظی میونه خوبی ندارم
    اخه یعنی چی "برای همیشه خداحافظ ؟؟"
    نه تورو خدا نرو ، بمون ، بی تو هرگز
    اینقدرم بدم میاد از اینایی که تا شوهر میکنن یا زن میگیرن ، همه رو فراموش می کنن
    اما انصافا خبر ازدواج کامران وخانم مهسا بهترین خبر سه روز گذشته ام بود
    (سه روز پیش دوستم بهم خبر داد که کتابم رو که نزدیک یه سال پیش دودر کرده بود میخواد بهم پس بده )
    وای خدا یعنی میشه منم یه روز بیام بگم دارم ازدواج میکنم

    اما از اونجاییکه خودش خواسته ، برای حسن ختام نقدش کنیم
    با کمال میل اینکارو میکنم
    بلکه با گریه از این تالار بره بیرون
    اول اینکه خیلی مغروره ، انگار اسمون وا شده یدونه تک سایز، کامران ، افتاده پایین
    تو رو خدا ببین ، عجب رویی داره ،" ملت غصه نخورین حلالتون میکنم بخشیدمتون !!!"
    یه خرده دگمه ، فکر میکنه فقط خودشه که درست میگه و درست رفتار میکنه
    بعدم اینکه الکی تو پروفایلش زده متاهل !
    خدا میدونه من چقدر غصه خوردم ، همش فکر میکردم بالاخره با کسی غیر از خانم مهسا ازدواج کرده ! بعد اینده خودم رو تصور میکردم که با کسی به جز دختر مورد علاقم هستم !
    به خودم میگفتم بنده خدا داغونه ، حالش خوب نیست ، واسه همینه که نمیشه با یه من عسلم خوردش
    اون تاپیکش که میگه با همتون حرف داره ، خیلی باحاله ، دوبار خوندمش ولی اخرشم نفهمیدم چی شد !
    محتوا و نحوه ارائه پست هاش خیلی ویژه است ، جالب بود
    همین دیگه فقط یه خرده زمانش رو بیشتر کنین
    نمیشه نری ؟:)

    ارادتمند،

    خارپشت

  16. 23 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (چهارشنبه 18 بهمن 91)


 
صفحه 4 از 36 نخستنخست 12345678910111213142434 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.