به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوری نمایش پست ها
    سلام دوستان.

    من تصميم دارم به پيشنهاد هاي ازدواج به طور جدي فكر و انتخاب كنم. مدتي هست مقالات و سايت هاي مختلف رو مطالعه ميكنم .واما مساعلي كه باهاشون برخورد كردم.

    1)چون حضور آقايون در محل كار من امري طبيعي هست معمولا معرفها به خانواده طرف مقابل عنوان ميكنند حالا پسرتون بره دختر رو ببينه اگر پسنديد قرار رسمي بذاريد.
    آيا اين كار درست هست ؟بهتر نيست اولين برخورد در منزل پدري دختر خانوم باشه؟

    2)از دوستانم شنيدم اولين برخورد مهم هست آيا من بايد پوشش و آرايش خاصي در محل كار داشته باشم براي تا با مواردي كه با من هماهنگ نشده هميشه آماده باشم؟

    2)همچنين از دوستان شنيدم حداقل آرايش مختصر داشته باش آيا اين كار درست هست و باعث ميشه موقعيت هاي ازدواج بيشتري داشته باشم؟

    3)بيان خانوم ها روي اينكه آرايش نميكنم منظور چي هست يعني اصلا كرم هم نميزنند؟؟؟يا آرايش محو دارند كه به چشم نمياد؟؟؟

    4)آقايون وقتي قصد ازدواج دارند و خانوم رو در جايي غير از جلسه رسمي خواستگاري ميبينند وميدونند خانوم از موضوع بي خبر هست به چه چيزي توجه ميكنند ؟؟؟آرايش و پوشش يا طرز برخورد و صحبت؟
    سلام

    نظر شخصی خودم رو مینویسم شاید درست نباشه یا با اداب و فرهنگ شهرهای دیگه زیاد همخوانی نداشته باشه


    1- من بشدت اعتقاد دارم قبل از اینکه پسر بخواهد به عنوان خواستگار وارد خونه دختر شود باید دختر رو یکی دو مرتبه بدون اینکه دختر خانوم متوجه بشه ببینه

    مزیت مهم این کار اینکه به خانواده دختر استرس و نگرانی وارد نمیشه و پسر هم به دور از نگرانی های مختلف و مشاهده واقعیت ها تصمیم خودش رو میگیره

    اگر اقا پسر دختر رو از نظر ظاهر و نحوه برخورد پسند بکنه یه جورایی محکم تر و با جدید بیشتری پیش قدم میشود


    2- از نظر من هیچ فرقی بین دختر وپسر وجود نداره هیچ وقت نباید اون چیزی که نیستیم رو به نمایش در بیاریم

    مثلا خانوم در جریان هست که امروز از طرف خانواده داماد یه سری به محل کارش زد میشه

    فرضا این خانوم هیچ وقت چادر نمیپوشیده یا ارایش نمیکرده اما امروز بر خلاف همه روزها چادر یا ارایش خاصی انجام میده

    اقا داماد از این نوع ارایش و چادر و . . . خوشش میاد و . . . ازدواج میکنند

    اقا داماد همیشه این انتظار رو از خانوم داره که لباس ها و ارایشی انجام بدهد که روز اول دیده

    درصورتی که خانوم اون چادر و ارایش خاص رو صرفا برای همون روز انجام داده بود و حاضر نیست این نوع پوشش و ارایش رو برای ادامه زندگی اش انتخاب کند

    اینجاست که بابت اختلافات ظاهر ایجاد میشه

    پس بهتره همونی باشیم که همیشه هستیم نه بیشتر نه کمتر


    3- فکر کنم منظورم رو در پاسخ به سوال دوم رسونده باشم


    4- ابتدا ظاهر که شامل نوع پوشش و ارایش میشود در مرحله بعد نوع برخورد با ارباب رجوع ( خوش برخورد ، عصبی ، بی اهمیت و . . . )

  2. 2 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 04 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.