سلام پارميس جان ،
ساير دوستان و مخصوصا " دانه " و " shad " و " mohajer " عزيز حرفهاي خيلي قشنگ و منطقي زدن كه حتما و حتما روشون خيلي فكر كن .
و البته من هم ديدگاه خوئمو در اين باره ميگم و اميدوارم كمكي بهت كنه :
در يك رابطه عاشقنه " منطقي " بايد دو طرف به يك اندازه عاشق هم باشند و به يك اندازه در روابط مختلف گذشت و يا انعطاف و ... داشته باشند.
البته خوب شايد بگي عشق منطق سرش نميشه : اين حرف تا حد زيادي درسته ولي هرگز نميشه ان و از لحاظ رياضي ثابت كرد ، پس ميتونه قابل تغيير باشه و عشق ئ با منطق همراه كرد. اين كه چجوري و چطور ، بستگي به اين داره كه اراده كني و تصميم بر اينكار داشته باشي . .. تو به قول يكي از دويتان قدرت زيادي داري كه تونستي تا اينجاي كار هم با مسئله كنار بياي ف پس از اينجا به بهدش رو هم ميتوني به درستي پيش ببري... خدا را شاكر باش كه قبل از اينكه خيلي بيشتر دير بشه ، رابطتون به پايان رسيد .. ممكن بود چند سال بعد از ازدواج دوستتون به اين نتيجه كه الان رسيدند برسن ..اون موقع ديگه وضعيت خيلي با الان متفاوت ميشد.. و تو بايد بخاطر اين كمكي كه خدا به تو كرد ازش ممنون و سپاسگذار باشي.
ميدوني من با توجه به اتفاقات و شرايطي كه توي اين يكي دوسالي داشتم به اين نتيجه رسيدم ( البته با كمك مشاورم ) كه هر وقت كه بخوام غم گين باشم ..غمگين ميشم و هر وقت كه بخوام شاد ميشم ..اما يه نكته اين وسط هست...اينكه بخواي به غم و غصه فكر كني دست خودته اما اينكه بخواي دوباره بهش فكر نكني خيلي خيلي سخت ميشه و راهش اين نيست كه بخواي بهش فكر نكني...بزار ساده تر بگم : هر وقت كه خواستي به چيزي فكر نكني ، به چيزي غير از اون فكر كن ..نه اينكه سعي كني اون چيز و فراموش كني .. " چون به هر حال با اين كار داري بهش فكر ميكني " ..
نميدونم تونستم منظورم و برسونم يا نه ...
و يه چيز ديگه تو نميتوني حقيقتا عاشق كسي باشي وقتي عاشق خودت نيستي .. ميدوني عميق ترين عشق وقتيه كه دو نفر كه عاشق خودشونن ..عاشق يكديگر هم باشند : چرا ؟ چون اين در صورتي ممكنه كه دو طرف عشقشون در تكامل و هم جهت عشقشون به همديگه باشه. پس سعي كن خودت رو دوست داشته باشي و بهترين ها رو براي خودت بخواي و اگه روزي كسي پيدا بشه كه عشقش با عشق تو هم جهت باشه ..اون بهترين ها رو كه تو براي خودت ميخواي طبيعتا براي اون هم هست .
خوب حالا فكر ميكني كسي كه تو عاشق هستي عشقش با تو هم جهت بود ؟ .. اگه بود نميتونست حتي در انتخابش ترديد داشته باشه چه برسه كه انتخابش و عوض كنه !
اميدوارم ناراحت نشده باشي از حرفام .
ببخشيد اگه از نظر ادبياتي خيلي گنگ نوشتم و طولاني شد.
موفق و سرزنده باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)