خودت رو بساز ومحکم وبا اراده جلو برو.شاید بزرگ ترین امتحان زندگیت همین باشه وبعدش زندگی اسوده تری داشته باشی.به ندای دلت گوش کن ونرم نرمک اهدافت رو پیش ببر.
نماز خوندن وقران خوندن خیلی ارامش میده به دلت ومیتونی تصمیم درست رو بگیری.
تشکرشده 55 در 28 پست
خودت رو بساز ومحکم وبا اراده جلو برو.شاید بزرگ ترین امتحان زندگیت همین باشه وبعدش زندگی اسوده تری داشته باشی.به ندای دلت گوش کن ونرم نرمک اهدافت رو پیش ببر.
نماز خوندن وقران خوندن خیلی ارامش میده به دلت ومیتونی تصمیم درست رو بگیری.
مهربونی... (یکشنبه 04 خرداد 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
ممنون از همدردیت barania جون من بنا به بعضی مشکلات نمیتونم وام بگیرم و باید و بابام اجازه کار بهم نمیده نمیدونم چیکار کنم باید سعی کنم ازم راضی باشه ولی هر کاریم که بکنم ولی وقتی موضوع پول وسط باشه دوا را میندازه
من خودم نت ندارم و از خونه دوستم و یا از دانشگاه میام اینجا براین مجبورم جوابتونو دیر بدم :(
مهربونی... (یکشنبه 04 خرداد 93)
تشکرشده 55 در 28 پست
عزیزم سلام.
بعضی کارهات رو میتونی مخفیانه انجام بدی که بابات بو نبره.مپلا برا وام لازم نیست بابات ضامن بشه.اول-وام دانشجویی بگیر که سودش کم تره.وبعد 1نفر که خیلی دوستت داره وراز دارته واز اخلاق بابات خبر داره رو ضامن کن مثل پدربزرگت یا عموت یا دایی .یا از داداشت1مدت کمک مالی بگیر.تا بعد1کار اساسی بکنی.
من میبینم که بعضی متخصص ها اجازه ی کار در کادر درمان به فرزندشون نمیدند.مثلا با پزشکی مخالف اند اما با دندون موافقند. به دلایلی که خودت خبر داری.شاید بابات با همه ی بدیش نمیخواد شما مثل اون بشید.
خدا دقیقه90 1راهی پیش پای بنده اش میذاره..
با این وجود طبق رفتار های بابات هیچ چی بعید نیست.به خودت واینده امید داشته باش اما با این وجودخودت رو اماده ی اون چیزی که دوست نداری بشه رو بکن.قسمت هر چی باشه همون میشه
خواهر من2سال پشت کنکور نشست هر دفعه رتبه اش شد1000 اما پزشکی دولتی نیاورد.برا ازاد مپهم پولی نداشتیم علوم ازمایشگاهی خوند والان هم داره کار میکنه.موفقه ازدواج کرده واز زندگیش راضیه.اما 6 یا7سال پیش خیلی ناشکری میکرد که من بدبختم و...
الان خیلی راضیه که به جای بیش از10 سال 4سال درس خونده والان داره جوونی میکنه درصورتی که اگه پزشک شده بود به خاطر مشکلات زندگی مثل خیلی پزشک ها عقده ای شده بود(معضرت میخوام)یا انحرافاتی داشت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)