سلام پونیو عزیز.
عزیزیم خداوند هر کسی رو به یه شکل افریده اما یک لحظه فکر کن که اون دختری که هم سن شما هست و نمیتونه راه بره یا دنیای اطرافشو ببینه .
هرکسی یه شکلی داره و یه طاهر .منم میگم بینی ام بزرگه اما خیلی هم خوب شد که بزرگه چون به صورتم میاد و اتفاقا وقتی بهم میگن عمل زیبایی انجام بده از حرفشون خندم میگیره و بیشتر از خودم خوشم میاد









علاقه مندی ها (Bookmarks)