به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 خرداد 93 [ 16:51]
    تاریخ عضویت
    1393-2-30
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    62
    سطح
    1
    Points: 62, Level: 1
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 11 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من سلام میکنم خدمت همه شماها سروران محترم
    باید بگم تمامی حرف هایی که (معاون کلانتر ) گفتند واقعال خیلی نزدیکه به چیزی بود که اتفاق افتاد ولی نه بخاطر هوای نفسانی بیشتر بخاطر یک دلسوزی احمقانه که الان برای خودم هم مسخره هست (حق به همه شماها میدم که این موضوع براتون باور کردنی نباشه چون از حرف های رد و بدل شده بین ما خبر ندارین ) و من رو طوری به این بدبختی سوق داد که الان فکرش رو میکنم باورم نمیشه من این کار رو کرده باشم . پله به پله اشتباه کردم . من کاملا تاکید میکنم کاملا از غلطی که کردم آگاهم و بسیار پیشیمون و نمیدونم از کجای حرفای من شماها احساس کردین من میخوام این رابطه پار برجا باشه در حالی که من فقط طریقه درست کات کردن در سریع ترین زمان ممکن رو میخواستم راهنمایی بکنید که کمترین آسیب رو در پی داشته باشه .
    قطعا میشد خیلی خیلی محکم مبارزه میکردم که کار به اینجا نکشه ولی من هم انسانم و در این چند روز بسیار از نظر روحی حال مساعدی نداشتم و متاسفانه همسرم در این روزها در کنارم نبودن و من به این عمل کثیف سوق داده شدم . باور کنید طوری به من ابراز علاقه میکردن که اگر به سنگ هم میکرد عکس العمل نشون میداد ولی میدونم اختیار نهایی دست خودم بوده و باید قبول کنم در هر حالتی میتونستم جلوی این عمل رو بگیرم
    من دیشب با اون خانوم تلفنی صحبت کردم و گفتم اصلا نمیتونم این رابطه رو ادامه بدم . اون هم قبول کرد ولی میخواست که کامل رابطمون قطع نشه ولی من اینبار محکم ایستادم و گفتم کاملا باید کات بشه و اون هم قبول کرد. حال فقط توکلم به خداست ، نمیدونم چی میخواد پیش بیاد ، از خودم خیلی متنفرم ، به خدا خودم رو لایق مردن میدونم
    من کسی بودم که میگفتم زیباترین و خوش چهره ترین زنهای دنیا هم باشن ، یک تار موی همسرم رو با اونها عوض نمیکنم ولی الان چی ؟
    حتی تو رابطم هیچ لذتی نمیبردم و فقط فکرم مشغول بود چون دلم به هیچ وچه با این کار نبود. من حتی به خودم اجازه ندادم و کراهت داشتم تو اتاق همسرم این کار کثیف رو انجام بدم
    --کاش همه اینها خواب بود ، با این حال که من اصلا دنبال این قضیه نبودم و خیلی از این کارها به من تحمیل شد ولی مقصر اصلی منم و میتونستم محکم جلوی این کار رو میگرفتم
    هر دقیقه با خودم میگم من این کار رو کردم واقعا موندم چطور ممکنه ، هر چی هم شماها بگین حق دارین ، دیگه جایی برای حرف باقی نزاشتم

    ولی همه شماها رو قسم میدم حداقل این مورد من براتون تجربه بشه ،جسارت نباشه ولی شاید یکی از دلایل اصلی این اتفاق این بود همیشه مغرورانه به خودم اعتماد داشتم که از این کارا نمیکنم ولی چنان شیطان در من رخنه کرد و من رو به این سمت کشوند که بجز افسوس و پشیمانی چیزی برام باقی نموند به علاوه کلی استرس و اضطراب برای آیندم

    حتی اگر همسرم هم متوجه نشه من یک عمر باید عذاب بکشم . فقط امیدم به خداست ، دارم دیوونه میشم

  2. 10 کاربر از پست مفید hojati تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), alireza198 (سه شنبه 15 اردیبهشت 94), del (پنجشنبه 01 خرداد 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), maryam240 (سه شنبه 13 مرداد 94), shirin_a (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), نیمه پنهان ماه (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 01 خرداد 93), رویای پر کشیدن (پنجشنبه 13 آذر 93), شیدا. (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    قابل توجه خانمهایی که همسراشون رو تنها میذارن و مسافرت طولانی مدت یا قهر و ... می رند

    حالا همه اینها به کنار
    خانم های عزیز این نتیجه تنها گذاشتن طولانی مدت مرداست .
    مردها مثل بچه هستن. نباید تو خونه تنهاشون گذاشت.
    چون خرابکاریه که به بار می آرند.

    (با عرض معذرت از آقایون استثنا)

    - - - Updated - - -

    راستی آقای حجتی حتما برید یه آزمایش ایدز و هپاتیت بدین. تا وقتی نتیجه آزمایشتون نیومده با همسرتون به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکنید.
    فکر می کنم یک هفته بعد از این رابطه خطرناک باید آزمایش رو بدید (دوستان اگه اطلاعات بیشتری دارن در مورد زمان آزمایش بگن)

  4. 4 کاربر از پست مفید veis تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 01 خرداد 93), omid65 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), خیال (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.