فرشته اردیبهشت ، دختر بیخیال و آبی بیکران ممنون از اینکه وقت گذاشتین برام نوشتین .من خودم دیدم کسایی که ظاهرشون خیلی خوشگل و بی نقص نیست ولی به خاطر اعتماد بنفس بالاشون جذابند . اونا اعتماد بنفسشون ذاتیه .خیلی هام هستند خیلی زیباند ولی مغرورند همش کلاس میزارند و با غرور به همه نگاه میکنن طوری که انگار بقیه در کنارش هیچ اند خدا نکنه باهاشون چشم تو چشم بشی انگار دارند به یه تیکه آشغال کثیف نگاه میکنند ! واقعا از طرز نگاه آدما میشه همه چی رو خوند !
هنوز هیچ خوبی و ارزشی تو وجودم پیدا نکردم که به خاطرش خودمو دوستداشته باشم .![]()
باید بازم فکر کنم .







من خودم دیدم کسایی که ظاهرشون خیلی خوشگل و بی نقص نیست ولی به خاطر اعتماد بنفس بالاشون جذابند . اونا اعتماد بنفسشون ذاتیه .خیلی هام هستند خیلی زیباند ولی مغرورند همش کلاس میزارند و با غرور به همه نگاه میکنن طوری که انگار بقیه در کنارش هیچ اند خدا نکنه باهاشون چشم تو چشم بشی انگار دارند به یه تیکه آشغال کثیف نگاه میکنند ! واقعا از طرز نگاه آدما میشه همه چی رو خوند !

علاقه مندی ها (Bookmarks)