به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    دوستان اگر اشتباه راهنمايي ميكنم حتما تذكر بدن .


    جناب پژمان گاهي نشون دادن رفتار يك نفر به خودش باعث ميشه به اشتباهش پي ببره.

    شما اگر امكان مالي براتون فراهم هست و بازيگر خوبي هستيد يك نقشه اجرا كنيد كه تمام رفتارهاي همسرتون رو بهش نشون بديد و بهش بفهمونيد حساس كردن شريك زندگي چقدر بي لطفي هست در حقش.

    يك گوشي دقيقا مدل گوشي همسرتون بگيريد .و اون موقعيت هايي كه همسرتون هست رفتارهايي شبيه به اون رو اجرا كنيد من تمام حدسم براين هست كه همسرتون با گوشي جديد و امكاناتش از اطرافش غافل شده شما وقتي اين كار رو كنيد احساس خطر ميكنه ميخواد ببينه چرا شما رفتار هاتون مشكوك شده چرا گوشيتون سايلنته در اون موقع چيزي نگيد و آدرس نامه اي كه براش عاشقانه نوشتيد و جايي گذاشتيد رو بهش بديد. در اون نامه هم تمام احساستون رو بهش بگيد و از اين كه يك وسيله الكترونيك ايشون رو از شما گرفته ابراز ناراحتي كنيد.

    نميدونم صحبتهام چقدر بدرد بخور بود ولي اين موضوع رو با نهايت ملايمت حل كنيد تا همسرتون رو از كارش پشيمون كنه نه اون رو تشويق به پنهان كاري بيشتر.

    اميدوارم بيايد و بگيد مشكلتون سطحي و بود و رفع شد.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : چهارشنبه 27 فروردین 93 در ساعت 18:03

  2. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  3. #22
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    صبوری،شاید خانم ایشون سعه صدر ایشونو نداشته باشه،کارو به جاهای باریک بکشونه.

    خودت که جنس خودتو باید تو این زمینه ها بهتر بشناسی.


  4. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 28 فروردین 93), khaleghezey (چهارشنبه 27 فروردین 93), omid65 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), هم آوا (چهارشنبه 27 فروردین 93), صبوری (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    346
    سطح
    6
    Points: 346, Level: 6
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 36 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان همدردی نظراتون رو گرفته ارزیابی کردم .در اینده نزدیگ حتما نتیجه این مشکل رو در تاپیک جدید اعلام میکنم خوشحال میشم اگه نظری هم داشتید بفرمایید.

  6. 2 کاربر از پست مفید پژمان1348 تشکرکرده اند .

    zendegiye movafagh (شنبه 30 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 30 فروردین 93)

  7. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    346
    سطح
    6
    Points: 346, Level: 6
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 36 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان . میخواستم نتیجه تاپیکم رو که چند وقت پیش به دست امد رو بهتون بگم. یه روز همسرم که برای چند لحظه تو خانه حضور نداشت گوشیشو برداشتم و جلوی نور گرفته و متوجه رمزش (از سایه حرکت انگشتهاش) شدم .(البته این مطلب بد اموزی داره و مدیر محترم سایت میتونه این قسمتو شطرنجی کنه) وقتی رمزگشایی کردم تو وایبرش متوجه پیامهاش با دکترش شدم.(ایشون به دلیل طپش قلبش مدتها بود که زیر نظر یه متخصص قلب و عروق بود)با لاخره متوجه پیامهش که خار ج از قاعده بود شدم . حتی در جا هایی از پیام همدیگه رو به اسم کوچک خطاب کرده بودن .خلا صه خیلی به هم ریختم و میخواستم تصمیم عجولانه بگیرم ولی تو همین سایت یاد گرفته بودم که نباید عجول بود . همسرم رو صداش کردم و ازش توضیح خواستم اول انکار کرد ولی بعدش مجبور به اعتراف شد. عنوان کرد که یه روز وقتی تو مطب منتظر دکتر بوده با گوشیش با دوستاش اس ام اس بازی میکرده که به ناگاه یک پیام به دکتر ارسال میشه و خانمم پیغام میده که "اشتباه شده " ولی دکتر شروع به جواب دادن میکنه و ماجرا از ان جا شروع میشه. همسرم بنا را میذاره به گریه و زاری و غلط کردم و شکر خوردم از این حرفها که خیلی هم بی تابی میکرد . حتی خواست به اصطلاح دل منو به دست بیاره و بره خونه باباش تا من درخواست طلاق بدم ولی مانع شدم. البته من هم به دکتر زنک زدم و چند فحش اب دار دادم و حسابی از خجالتش در اومدم و تهدید به شکایت کردم که عملیش نکردم . من همسرم رو بخشیدم (به خاطر خدا و بچه هام ) و کلی باهاش صحبت کردم و همه اشتباهاتش رو قبول کرد و تمام شبکه های اجتماعیشو از گوشیش پاک کرد و دیگه رو گوشیش هم رمز نمگذاره حال من چند راهنمایی مخواستم :ایشون به شدت افسرده شده و مدام اظهار ندامت میکنه و همه اش میگه عذاب وجدان داره . 2: فکر میکنه از چشم من افتاده و همه اش نگرانه 3 :فکر میکنه یه روزی من تلافی میکنم و به اصطلاح من هم میرم با یکی دیگه دوست میشم 4:به محض این که سر یه موضوعی ناراحتی پیش میاد سریع دادستان قبلی رو پیش میکشه میگه بخاطر اون موضوع داری تلافی میکنی5: وقتی جایی میره بهش میگم عزیزم رسیدی خبر بده میگه : نترس بهم شک داری؟. حالا ما ول کردیم اون ول کن نیست .به خدا محبتم بیشتر شده و همه اش با هاش شوخی میکنم باهم بیرون میریم اما کوتاه نمیاد.میگه تو منو نبخشیدی
    . من چه کنم ؟ ببخشد طولانی شد.

  8. 3 کاربر از پست مفید پژمان1348 تشکرکرده اند .

    zendegiye movafagh (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), بابک 1369 (پنجشنبه 01 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  9. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام
    به نظرم ناراحتیش طبیعی هست و شما هم باید یه کم جدی تر باشی و خیلی سریع نبخشی که فکر کنه هر وقت خواست می تونه بره کاری کنه و همیشه درهای برگشت براش بازه یه با بشینید باهاش صحبت کنید و بگید که خیلی ازین قضیه ناراحت شدید و اوایلش نمی دونستید تو این زندگی می مونید یا خیر . و بهش بگید این آخرین باریه که از چنین اتفاقی چشم پوشی می کنید و دیگه هم دوست ندارید راجع بهش صحبتی بشه . بعد از یکی دو روز جدی بودن بعد به روال عادی زندگی برگردید و خواهشا هرگز انتقام نگیرید و کانون گرم خانوادتون رو خراب نکنید و واقعا همسرتون رو ببخشید . اگر این کارها و صحبتها رو قبلا انجام دادید دیگه نیاز نیست و همین که راجع بهش صحبت نکنید کمرنگ میشه.
    موفق باشید
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  10. 3 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    دختر بیخیال (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شمیم الزهرا (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  11. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام،خوشحالم براتون که به زندگی برگشتید،اما زیادی هم مهربون برخورد نکنید که خانمتون بخاد باز هم همچین کاری رو انجام بده خدایی ناکرده،اگر اس ام اس اشتباه شده،اگر اون اقا مصر شده و پیام داده،اگر شروع کننده اون اقا بوده و...............هیچ کدوم دلیل نمیشده خانمتون با وجود تاهل بره سمتش،پس ضمن اینکه بخشیدیدخانمتون رو حتما یک اولتیماتوم بدید که دیگه تکرار نکنه کارشو

  12. 4 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    zendegiye movafagh (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), بابک 1369 (پنجشنبه 01 خرداد 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  13. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    346
    سطح
    6
    Points: 346, Level: 6
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 36 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از zendegiye movafagh وsamanft بابت جواب هاشون متشکرم
    اگر لذت ترک لذت بدانی دگر لذت نفس لذت ندانی

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,002
    سطح
    40
    Points: 4,002, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    207

    تشکرشده 148 در 68 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    27
    Array
    چقد جالبه! اگه شما یه خانووم بودین و شوهرتون اینکارو میکرد همه در جوابتون میگفتن چه کار خوبی کردی که همسرتو بخشیدی حواست باشه هیچوقت به روش نیاری که دوباره میره سمت اینکارا. برام جالب بود دوستان به بخشش و بزرگواری شما یکمی خرده گرفتن
    من عینا شرایط شما رو دارم با شوهرم. میدونم چقد سخته اعتماد ازدست رفته رو بازسازی کردن. شما کار بزرگی رو انجام دادین. امیدوارم همسرتون قدرتونو بدونه و پاسخ اعتماد مجدد و بخششتون رو بده. امیدوارم با رفتار درست شما زندگیتون مسیر پیشرفت وبهبودی رو به خودش ببینه
    اینک همه چیز را از نو می سازم.
    ویرایش توسط الهه آذر : چهارشنبه 31 اردیبهشت 93 در ساعت 13:57

  15. کاربر روبرو از پست مفید الهه آذر تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  16. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    346
    سطح
    6
    Points: 346, Level: 6
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 36 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متشکر از جواب خانم الهه اذر
    اگر لذت ترک لذت بدانی دگر لذت نفس لذت ندانی

  17. کاربر روبرو از پست مفید پژمان1348 تشکرکرده است .

    الهه آذر (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  18. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    خانم الهه آذر اشتباه میکنی اتفاقا آدمای اینجا خیلی خوب مراعات میکنن و کمتر به جنسیت افراد توجه میکنن، اتفاقا با نظر دوستان موافقم. این حرفی که میزنم در حمایت از خانماست نه آقایون، ممکنه یه مرد خیانت کنه اما بیشتر خیانت مردا از روی شیطنته!! ولی خیانت خانما بیشتر جای سوال داره اونم بخاطر اینکه خانما قدرشناسیشون بیشتره تا یه مشکل جدی نباشه کمتر پیش میاد خیانت کنن، یعنی میشه گفت خانما اکثر مواقع واسه خیانتشون دلیل دارن اما آقایون نه. پس اگه یه خانم خیانت کنه و دلیلی واسه خیانتش نداشته باشه بیشتر باید بهش سخت گرفت(در مقایسه با بقیه هم جنساشون)

  19. 4 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    alireza35 (پنجشنبه 01 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شمیم الزهرا (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمکم کنید تا از ریز بینی و حساسیت روی کارهای شوهرم دست بکشم
    توسط nilo95 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 شهریور 94, 08:40
  2. تغییر جنسیت ، رابطه عاطفی ، ازدواج و موانع پیش رو
    توسط SAMAN67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 15:45
  3. حساسیت بیش از اندازه شوهر و خانواده شوهرم روی من
    توسط elham red در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 تیر 92, 10:59
  4. درخواست ازدواج قبل از تغییر جنسیت
    توسط soheil02 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 02:09
  5. * حساسیت خانواده شوهرم روی ارتباط من و خانواده ام
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 آذر 90, 23:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.