به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام پونیو جان


    پوست و مو ، دو موردی که حتما باید بهشون خودت برسی!
    نباید انتظار داشته باشی خود بخود خودشون، بخودشون برسن!

    اگه موهاتو کوتاه کردی ، از مدل موهات خوشت نمیاد خب مگه این کاری داره ، یک مدل دیگه امتحان کن، شش ماه تا یک سال دیگه صبر کنی موهات دوباره بلند میشن، میتونی مدلشو عوض کنی! تا مدل های مختلف و امتحان نکنی که نمیتونی بفهمی چه مدلی و چه رنگی بهت میاد! (من خودم از بچگی موهام بلند بود بعد یبار با دوستام رفتن باغ دیدم همه موهاشون کوتاهه ، موهای منم زیادی بلند بود هوس کردم کوتاه کنم ؛ من 20 سال موهام بلند بود تازه بازم کوتاهه کوتاه نکرده بودم نسبت به بقیه بلند بود ولی اینقد غصه خوردم از آخر به یک سال نکشید دوباره موهام برگشت سرجاش به همین راحتی تازه بازم درس عبرت نگرفتم از تنوع خوشم اومده بود سال بعدشم کوتاه کردم الان سه ساله درس عبرت نمیگیرم همش بیچاره ها بلند میشن باز من یک مدل میبینم خوشم میاد میرم اون مدلی میزنم دوست دارم اینقد امتحان کنم تا از یکیشون خوشم بیاد و مطمعن بشم این بهم میاد.)

    اگه جوش میزنی یا از رنگ صورتت خوشت نمیاد ، هم میتونی بری دکتر هم میتونی از داروها و ماسک های گیاهی استفاده کنی!
    درسته اینها زمان بر هست اما تو اگه زیبایی و دوست داری و میخوای تغییر کنی خب باید مطابق با دستور پزشک عمل کنی یا از ماسک های گیاهیی ای که استفاده میکنی حتما بطور مداوم باشه!

    یجایی مثه همین تالار بود اونجا یک خانوم معلم درمورد جوش صورت نوشته بودن، که دانش آموزشون خیلی ناراحت وغصه دار جوش های صورتشون بودن و ایشون ماسک حنا و بهشون معرفی کردن و گفتن با یک روز درمیون زدن خیلی زود خوب شدن و من اون ماسک و برات مینویسم اگه خواستی استفاده کن. (تا جایی که یادمه یک دوره شش ماهه بود)

    البته حنا با ماست هم رنگ صورتتو روشن تر میکنه! (البته اگه دوست داری رنگ صورتت تغییر کنه!) اون ماسک این بود: حنا(میتونی بیرنگ بگیری اما حنا با رنگ روی صورت رنگ نمیده اثرش هم از بیرنگ بهتره)+ماست+نشاسته+ سدر +گلاب+ سرکه +گاهی عرق بوردیان.

    ایشون که نوشته بودن صورت دانش آموزشون جوشاش از بین رفته ! تازه حنا روشن کننده پوست هم هست ،هم پوست صورت هم بدن!. (از این تجربیات در دنیای مجازی زیاده میتونی سرچی داشته باشی و پیدا کنی!)

    کلا عزیزم باید بخودت برسی ، زیبا ترین دختر دنیا هم باشی و اما بشینی فقط غصه بخوری که دوروزه از غم و غصه صورتت زشت میشه(آخه کی دختر غمگین و ناامید و دوست داره ، خودت حاضری با همچین دختری دوست بشی؟؟) پاشو شاد باش، اعتماد بنفس داشته باش!

    منم الاان برم تو آینه نگا کنم دقیق بشم کلی ایراد تو صورتم پیدا میکنم .اما این دلیل نمیشه بشینه فقط غصه بخورم به خودم انرژی منفی بدم.

    همیشه خوش پوش باش؛
    حتی تو خونه! لازم هم نیست خیلی پولدار باشی و لباس های آنچنانی و مارک بگیری ! نه اصلا منظورم این نیست ، میتونی همونی هم که میگیری ، با سلیقه بگیری ، میتونی لباس هایی انتخاب کنی که ست باشن(از نظر رنگی یا مدلی ، حتی میتونی خودت ست شون کنی) . (حتی این سلیقه و برای لباس های خونه ات هم انجام بدی.)

    یا مدل های مختلف شال بستن هست تو اینترنت ، کلیپاشو دانلود کن و شال هاتو بسته به نوع پوششت میتونی مدل های متفاوت ببندی. (منظورم مدل های لبنانی نیس ها کلیییی مدل شال بستن حتی با مدرنشم هست. که خیلی هم خوشگلن! من خودم خسته میشم همش یجور شالمو ببندم ، دوست دارم مدل های مختلف ببندم و برای همین یا خودم امتحان میکنم یا از این کلیپا استفاده میکنم.)


    (حتی من که چادریم خیلی از مدل ها رو بخاطر چادری بودنم نمیتونم استفاده کنم اما وقتی خوشم میاد ازشون کلی تو خونه امتحان میکنم تا بالاخره یجوری تغییرش میدم تا بتونم با وجود چادر هم ازش استفاده کنم نهایت هم نشد ، واسه مهمونی هایی که نامحرم هست استفاده میکنم فوقش هم دیدم نمیشه تو خونه واسه خودم استفاده میکنم ، آخه مگه خودم دل ندارم؟ )

    یا تو خونه که هستی موهاتو مدلهای مختلف درست کن. (تو این زمینه هم کلی کلیپ هست که خودتم به تنهایی بدون کمک کسی میتونی موهاتو درست کنی.)

    کلاس گریم برو ! برای خودت تو خونه آرایش بکن! (میتونی با سایه هایی با درجات مختلف کرم پودرا و رژگونه ها رو صورتت ؛ حتی از همون سایز بینیتون هم که خوششتون نمیاد و طوری سایه بزنی که متناسب با اجزای صورتتون بشه.)
    خوشحال و شاد باش!
    اگه خواهر داری میتونی گاهی اوقات با همدیگه آهنگ بذارین باهم برقصین (حتی کلیپ های رقص و میتونی دانلود کنی و با خواهرت یا دوستات تمرینشون کنین.)

    چرا شاد زندگی نمیکنی؟ چرا خوشحال نیستی؟

    من فکر میکنم برادرتون این حرف و بهتون زدن بخاطر انرژی منفی ای که خودتون بهش منتقل کردین. شما حتما تو خونه خیلی روی صورتتون خودتون و حساس نشون میدین ، برای همین برادرتون اینطوری گفتن.
    شما حساس نباشین ، زمانهایی که این حرفو میزنن شما بحث و عوض کنین و حتی خودتون و حساس نشون ندیدین ناخوداگاه میبینین که ایشونم دیگه این موضوع و مطرح نیمکنن چون حساسیت شما که کم بشه ، ناخوداگاه حساسیت دیگران هم در این مورد کم میشه.

    پیشنهاد میکنم این لینک و بخون : ما چه کسانی و جذب میکنیم؟


    پونیو عزیز قبول داشته باش هرکسی زیبایی خاص خودشو داره، هر کسی برای خود منحصر به فرده ، فقط باید استعداد های نهفته درونشو بشناسه، من هم یک دخترم و به زیباییم حساسم و همونقدر که دوست دارم روح زیبایی داشته باشم ,ظاهر زیبا داشتن را هم دوست دارم ,اما اینکه در این مورد رقابتی با کسی داشته باشم ,به نظرم واقعا مسخرست! چون هرکسی زیبایی خاص خودش را داره و مقایسه و رقابت ,فقط به معنی حسادت میتونه باشه! چرا به جای اینکه درگیر این مسابقات بی ارزش بشیم , زندگی و وقت و انرژیمون را صرف بدست آوردن اونچیزی نکنیم که واقعا استعدادش را داریم و نیاز واقعیمون هست؟!

    شاید دختران زیبایی که ؛ تو اونها و میبینی و دوست داری در جایگاه اونها باشی ، بجاش اونها هم چیز هایی نداشته باشن که آرزوی داشتنشون و داشته باشن (مثه نعمت سلامتی، مثه داشتن خانواده ، پدر ،مادر ، برادر؛ مواردی که اگه اطرافت بیشتر توجه کنی میبینی که تو داریشون)

    شاید این دست دختران, زیبایی که الان برخ میکشن ، زیبایی ذاتی خودشون نباشه ، با آرایشهای متعدد و عمل های زیبایی ، به این زیبایی دست یافتن.

    بنظر من که شما میتونی با یکمی شادابی و بخودتون رسیدن مثه همون دخترای زیبا و با اعتماد بنفس باشین چه بسا بهتر!
    پس بسم الله!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : چهارشنبه 31 اردیبهشت 93 در ساعت 00:49

  2. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), mahtisa (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), meinoush (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), salehe92 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), toojih (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), پونیو (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.