سلام پونیو جان
پوست و مو ، دو موردی که حتما باید بهشون خودت برسی!
نباید انتظار داشته باشی خود بخود خودشون، بخودشون برسن!
اگه موهاتو کوتاه کردی ، از مدل موهات خوشت نمیاد خب مگه این کاری داره ، یک مدل دیگه امتحان کن، شش ماه تا یک سال دیگه صبر کنی موهات دوباره بلند میشن، میتونی مدلشو عوض کنی! تا مدل های مختلف و امتحان نکنی که نمیتونی بفهمی چه مدلی و چه رنگی بهت میاد! (من خودم از بچگی موهام بلند بود بعد یبار با دوستام رفتن باغ دیدم همه موهاشون کوتاهه ، موهای منم زیادی بلند بود هوس کردم کوتاه کنم ؛ من 20 سال موهام بلند بود تازه بازم کوتاهه کوتاه نکرده بودم نسبت به بقیه بلند بود ولی اینقد غصه خوردم از آخر به یک سال نکشید دوباره موهام برگشت سرجاش به همین راحتی تازه بازم درس عبرت نگرفتم از تنوع خوشم اومده بود سال بعدشم کوتاه کردمالان سه ساله درس عبرت نمیگیرم همش بیچاره ها بلند میشن باز من یک مدل میبینم خوشم میاد میرم اون مدلی میزنم
دوست دارم اینقد امتحان کنم تا از یکیشون خوشم بیاد و مطمعن بشم این بهم میاد.)
اگه جوش میزنی یا از رنگ صورتت خوشت نمیاد ، هم میتونی بری دکتر هم میتونی از داروها و ماسک های گیاهی استفاده کنی!
درسته اینها زمان بر هست اما تو اگه زیبایی و دوست داری و میخوای تغییر کنی خب باید مطابق با دستور پزشک عمل کنی یا از ماسک های گیاهیی ای که استفاده میکنی حتما بطور مداوم باشه!
یجایی مثه همین تالار بود اونجا یک خانوم معلم درمورد جوش صورت نوشته بودن، که دانش آموزشون خیلی ناراحت وغصه دار جوش های صورتشون بودن و ایشون ماسک حنا و بهشون معرفی کردن و گفتن با یک روز درمیون زدن خیلی زود خوب شدن و من اون ماسک و برات مینویسم اگه خواستی استفاده کن. (تا جایی که یادمه یک دوره شش ماهه بود)
البته حنا با ماست هم رنگ صورتتو روشن تر میکنه! (البته اگه دوست داری رنگ صورتت تغییر کنه!) اون ماسک این بود: حنا(میتونی بیرنگ بگیری اما حنا با رنگ روی صورت رنگ نمیده اثرش هم از بیرنگ بهتره)+ماست+نشاسته+ سدر +گلاب+ سرکه +گاهی عرق بوردیان.
ایشون که نوشته بودن صورت دانش آموزشون جوشاش از بین رفته ! تازه حنا روشن کننده پوست هم هست ،هم پوست صورت هم بدن!. (از این تجربیات در دنیای مجازی زیاده میتونی سرچی داشته باشی و پیدا کنی!)
کلا عزیزم باید بخودت برسی ، زیبا ترین دختر دنیا هم باشی و اما بشینی فقط غصه بخوری که دوروزه از غم و غصه صورتت زشت میشه(آخه کی دختر غمگین و ناامید و دوست داره ، خودت حاضری با همچین دختری دوست بشی؟؟) پاشو شاد باش، اعتماد بنفس داشته باش!
منم الاان برم تو آینه نگا کنم دقیق بشم کلی ایراد تو صورتم پیدا میکنم .اما این دلیل نمیشه بشینه فقط غصه بخورم به خودم انرژی منفی بدم.
همیشه خوش پوش باش؛ حتی تو خونه! لازم هم نیست خیلی پولدار باشی و لباس های آنچنانی و مارک بگیری ! نه اصلا منظورم این نیست ، میتونی همونی هم که میگیری ، با سلیقه بگیری ، میتونی لباس هایی انتخاب کنی که ست باشن(از نظر رنگی یا مدلی ، حتی میتونی خودت ست شون کنی) . (حتی این سلیقه و برای لباس های خونه ات هم انجام بدی.)
یا مدل های مختلف شال بستن هست تو اینترنت ، کلیپاشو دانلود کن و شال هاتو بسته به نوع پوششت میتونی مدل های متفاوت ببندی. (منظورم مدل های لبنانی نیس ها کلیییی مدل شال بستن حتی با مدرنشم هست. که خیلی هم خوشگلن! من خودم خسته میشم همش یجور شالمو ببندم ، دوست دارم مدل های مختلف ببندم و برای همین یا خودم امتحان میکنم یا از این کلیپا استفاده میکنم.)
(حتی من که چادریم خیلی از مدل ها رو بخاطر چادری بودنم نمیتونم استفاده کنم اما وقتی خوشم میاد ازشون کلی تو خونه امتحان میکنم تا بالاخره یجوری تغییرش میدم تا بتونم با وجود چادر هم ازش استفاده کنم نهایت هم نشد ، واسه مهمونی هایی که نامحرم هست استفاده میکنم فوقش هم دیدم نمیشه تو خونه واسه خودم استفاده میکنم ، آخه مگه خودم دل ندارم؟)
یا تو خونه که هستی موهاتو مدلهای مختلف درست کن. (تو این زمینه هم کلی کلیپ هست که خودتم به تنهایی بدون کمک کسی میتونی موهاتو درست کنی.)
کلاس گریم برو ! برای خودت تو خونه آرایش بکن! (میتونی با سایه هایی با درجات مختلف کرم پودرا و رژگونه ها رو صورتت ؛ حتی از همون سایز بینیتون هم که خوششتون نمیاد و طوری سایه بزنی که متناسب با اجزای صورتتون بشه.)
خوشحال و شاد باش!
اگه خواهر داری میتونی گاهی اوقات با همدیگه آهنگ بذارین باهم برقصین (حتی کلیپ های رقص و میتونی دانلود کنی و با خواهرت یا دوستات تمرینشون کنین.)
چرا شاد زندگی نمیکنی؟ چرا خوشحال نیستی؟
من فکر میکنم برادرتون این حرف و بهتون زدن بخاطر انرژی منفی ای که خودتون بهش منتقل کردین. شما حتما تو خونه خیلی روی صورتتون خودتون و حساس نشون میدین ، برای همین برادرتون اینطوری گفتن.
شما حساس نباشین ، زمانهایی که این حرفو میزنن شما بحث و عوض کنین و حتی خودتون و حساس نشون ندیدین ناخوداگاه میبینین که ایشونم دیگه این موضوع و مطرح نیمکنن چون حساسیت شما که کم بشه ، ناخوداگاه حساسیت دیگران هم در این مورد کم میشه.
پیشنهاد میکنم این لینک و بخون : ما چه کسانی و جذب میکنیم؟
پونیو عزیز قبول داشته باش هرکسی زیبایی خاص خودشو داره، هر کسی برای خود منحصر به فرده ، فقط باید استعداد های نهفته درونشو بشناسه، من هم یک دخترم و به زیباییم حساسم و همونقدر که دوست دارم روح زیبایی داشته باشم ,ظاهر زیبا داشتن را هم دوست دارم ,اما اینکه در این مورد رقابتی با کسی داشته باشم ,به نظرم واقعا مسخرست! چون هرکسی زیبایی خاص خودش را داره و مقایسه و رقابت ,فقط به معنی حسادت میتونه باشه! چرا به جای اینکه درگیر این مسابقات بی ارزش بشیم , زندگی و وقت و انرژیمون را صرف بدست آوردن اونچیزی نکنیم که واقعا استعدادش را داریم و نیاز واقعیمون هست؟!
شاید دختران زیبایی که ؛ تو اونها و میبینی و دوست داری در جایگاه اونها باشی ، بجاش اونها هم چیز هایی نداشته باشن که آرزوی داشتنشون و داشته باشن (مثه نعمت سلامتی، مثه داشتن خانواده ، پدر ،مادر ، برادر؛ مواردی که اگه اطرافت بیشتر توجه کنی میبینی که تو داریشون)
شاید این دست دختران, زیبایی که الان برخ میکشن ، زیبایی ذاتی خودشون نباشه ، با آرایشهای متعدد و عمل های زیبایی ، به این زیبایی دست یافتن.
بنظر من که شما میتونی با یکمی شادابی و بخودتون رسیدن مثه همون دخترای زیبا و با اعتماد بنفس باشین چه بسا بهتر!
پس بسم الله!








الان سه ساله درس عبرت نمیگیرم همش بیچاره ها بلند میشن باز من یک مدل میبینم خوشم میاد میرم اون مدلی میزنم

علاقه مندی ها (Bookmarks)