سلام
نمیدونم چرا ما ادما گاهی برا خاستن کسی به خودمون زور میگیم!(یعنی زور میزنیم)
وقتی نه گفتن این قدر خوشحالت میکنه معلومه که باید رد بشه البته اگه نخایی به هر قیمتی ازدواج کنی.
اگه هدف ازدواج ارامش هست باید تو انتخاب حس خوبی داشته باشی یه امر اجباری نیست باید حس دلخواهی برات داشته باشه حداقل بعد از چند جلسه شناخت این ایجاد بشه اگه نشد قابل تامل هست.
ازدواج با حالت اکراه چه معنی میده دوست من؟
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 29 اردیبهشت 93 در ساعت 23:29
علاقه مندی ها (Bookmarks)