به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام سلام پونیو عزیز خوب تصمیمی گرفتی

    ولی چندتا نکته رو میخام یاداوری کنم عزیزم:

    ببین هرکدوم با چهره ای افریده شدیم با خاست خدای عزیزمون این درست
    اما خیلی از عوامل زیبایی دست خودمونه واقعا به نظر من ادم زشت خیلی خیلی خیلی کمه اینو همه موافقین دیگه؟
    ولی درجه زیبایی خیلی بین ادما متفاوته

    چیزایی که به خودمون مربوطه و باید درست ازش نگه داری کنیم پوست و مو هست دو عامل بسیار مهم در زیبایی ان
    سعی کن بری دکتر برا جوشت راحت حل میشه اما پوست های حساس همیشه نیاز به مراقبت دارن اول صبح و اخر شب باید با شوینده مناسب بشوری بعد هم داروی ضد جوش بزنی صبح که بیدار میشی از تمیزی پوستت لذت میبری ماسک ها رو تو نت سرچ کن خیلی موثرن


    تو این فصل توت فرنگی بسیار برا پوست مفیده چند تاشو لهش کن بذار یه رب بمونه بعد بزن رو پوست تمیزت خیلی نرم و خوشگل میشه

    اگه موهات مشکل داره و میریزه اونم با دکتر درمیون بذار اگر هم دکتر نری تو داروخونه ها سرم ها و شامپو ها و داروهای ترکیبی اگه بخایی بهت معرفی میکنن که واقعا اثر بخشه
    نکته بعدی تو زیبایی و جذابیت تمیز و مرتب بودن لباس و کفش هست این ها حس خوبی به ادم میدن لازم نیست حتما چهره ی دلبری داشته باشی

    تناسب اندام بسیار اهمیت داره ازین لحاظ خوبی؟


    ترکیب و ست لباست چطوره؟

    برا بالا بردن اعتماد به نفس حتی چیزایی که دیده نمیشن هم مهمن مثل لباس ...(سانسوره) و جوراب ساق دست و موهات که زیر روسریه و دیده نمیشه باید تمیز و مرتب باشه
    مثلا من هیچ وقت تا حالا اگه حتی یذره هم موهام چرب بوده بیرون نرفتم چون اینطوری از خودم خوشم نمیاد

    ساعتت باید تمیز باشه و لابلاش چیزی رسوب نکرده باشه

    و مدل ناخن و تمیزیش بسیار در زیبایی و اعتماد به نفس موثره

    راستی بوی خوب خیلی مهمه منظورم بوی ادوکلن خاصی نیست اون بویی که از عمقت بیرون میاد یعنی بوی تمیزی و نشاط که لازمش دوش هر روزه و استفاده از صابون های خوش بو و عطریه من بوی بنفشه رو دوس دارم مست میکنه .
    خب بگو ببینم کدوم اینا دست خودمون نیست؟

    فعلا اینا به ذهنم رسید دقیقا مشکلت چیه؟

    - - - Updated - - -

    سلام سلام پونیو عزیز خوب تصمیمی گرفتی

    ولی چندتا نکته رو میخام یاداوری کنم عزیزم:

    ببین هرکدوم با چهره ای افریده شدیم با خاست خدای عزیزمون این درست
    اما خیلی از عوامل زیبایی دست خودمونه واقعا به نظر من ادم زشت خیلی خیلی خیلی کمه اینو همه موافقین دیگه؟
    ولی درجه زیبایی خیلی بین ادما متفاوته

    چیزایی که به خودمون مربوطه و باید درست ازش نگه داری کنیم پوست و مو هست دو عامل بسیار مهم در زیبایی ان
    سعی کن بری دکتر برا جوشت راحت حل میشه اما پوست های حساس همیشه نیاز به مراقبت دارن اول صبح و اخر شب باید با شوینده مناسب بشوری بعد هم داروی ضد جوش بزنی صبح که بیدار میشی از تمیزی پوستت لذت میبری ماسک ها رو تو نت سرچ کن خیلی موثرن


    تو این فصل توت فرنگی بسیار برا پوست مفیده چند تاشو لهش کن بذار یه رب بمونه بعد بزن رو پوست تمیزت خیلی نرم و خوشگل میشه

    اگه موهات مشکل داره و میریزه اونم با دکتر درمیون بذار اگر هم دکتر نری تو داروخونه ها سرم ها و شامپو ها و داروهای ترکیبی اگه بخایی بهت معرفی میکنن که واقعا اثر بخشه
    نکته بعدی تو زیبایی و جذابیت تمیز و مرتب بودن لباس و کفش هست این ها حس خوبی به ادم میدن لازم نیست حتما چهره ی دلبری داشته باشی

    تناسب اندام بسیار اهمیت داره ازین لحاظ خوبی؟


    ترکیب و ست لباست چطوره؟

    برا بالا بردن اعتماد به نفس حتی چیزایی که دیده نمیشن هم مهمن مثل لباس ...(سانسوره) و جوراب ساق دست و موهات که زیر روسریه و دیده نمیشه باید تمیز و مرتب باشه
    مثلا من هیچ وقت تا حالا اگه حتی یذره هم موهام چرب بوده بیرون نرفتم چون اینطوری از خودم خوشم نمیاد

    ساعتت باید تمیز باشه و لابلاش چیزی رسوب نکرده باشه

    و مدل ناخن و تمیزیش بسیار در زیبایی و اعتماد به نفس موثره

    راستی بوی خوب خیلی مهمه منظورم بوی ادوکلن خاصی نیست اون بویی که از عمقت بیرون میاد یعنی بوی تمیزی و نشاط که لازمش دوش هر روزه و استفاده از صابون های خوش بو و عطریه من بوی بنفشه رو دوس دارم مست میکنه .
    خب بگو ببینم کدوم اینا دست خودمون نیست؟

    فعلا اینا به ذهنم رسید دقیقا مشکلت چیه؟
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), mahtisa (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), majid_k (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), meinoush (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), toojih (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), پونیو (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), شیدا. (سه شنبه 30 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.