به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 89

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام. درک می کنم چه احساسی داری. زمانی من هم مثل شما بودم. نمی تونستم شوهرم و خانواده اش رو ببخشم. اینقدر اینکار رو ادامه دادم تا شوهرم هم نسبت به خانواده ام گارد گرفت....

    الان باورم نمیشه که اینقدر قلبم رو از کینه شون پاک کردم. شما هم میتونی. اما راستش زیاد وقت نداری! عمر خیلی کوتاهه. روابط بین آدم ها یه میزان طاقتی داره، هر طنابی یه مقدار کشش داره وگرنه می بره.

    گوش کن خانومی. حتی اگر هم طلاق بگیری، باید زمانی باشه که دیگه کاری از دستت بر نمیاد. اما اگر جدا بشی در حالیکه خودت هم مقصر ماجرا بودی، هیچ وقت خودت رو نمی بخشی و عذاب وجدان دست از سرت برنمیداره.

    -----------------------------------------------------------------

    یکبار برای همیشه موضوع جدایی و طلاق رو بذار کنار.

    یکبار برای همیشه گذشته رو بذار کنار و آدم ها رو با اشتباهاتشون ببخش. هر آدمی حق داره اشتباه کنه. اول از همه خودت رو ببخش. بعد همسرت و خانواده اش رو ببخش.

    برای باره چندم خواهش می کنم قواعد جراتمندی رو از روی تاپیک ها بخون و توی یه دفتر برای خودت یادداشت کن. اصلن نکته برداری کن و توی یه تاپیک جدید بنویس.

    تو همسرت و زندگیت رو دوست داری. پس برای اصلاحش قدم بردار.

    ذهن سطحی تو خیلی شلوغه و نمیذاره تمرکز و آرامش داشته باشی.

    اگر همسرت یکبار یه کار بدی رو انجام داده، تو داری هزاران بار اون رو برای خودت تکرار می کنی! پس تو ظالم تری نسبت به خودت!!!

    ------------------------------------------
    اگر واقعن قصد داری کاری کنی، بسم اله!!

    اگر نه برو غصه ات رو بخور! اینجا کمکی بهت نمی کنه!

    - - - Updated - - -

    در مورد صحبت های همسرت در باره ی خانواده و برادرهای عزیزت : تکنیک های همدلی با هسرت رو بخون و اجرا کن! یه کم سخته ولی نتیجه اش فوق العاده است!

    موفق باشی خانومی.

    - - - Updated - - -

    ارتباطت رو با خانواده همسرت خصوصا مادرش صمیمی کن! این حرفم رو جدی بگیر و اجرا کن! نتیجه اش رو در زندگیت می بینی!

    - - - Updated - - -

    به جای اینکه فکر کنی همسرم یه بیمار روانیه، فکر کن که من چه کار مثبتی می تونم انجام بدم تا اشتباهاتم رو تکرار نکنم!!

  2. 4 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), maral1392 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), زن امیدوار (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  3. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 07:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.