سلام. درک می کنم چه احساسی داری. زمانی من هم مثل شما بودم. نمی تونستم شوهرم و خانواده اش رو ببخشم. اینقدر اینکار رو ادامه دادم تا شوهرم هم نسبت به خانواده ام گارد گرفت....
الان باورم نمیشه که اینقدر قلبم رو از کینه شون پاک کردم. شما هم میتونی. اما راستش زیاد وقت نداری! عمر خیلی کوتاهه. روابط بین آدم ها یه میزان طاقتی داره، هر طنابی یه مقدار کشش داره وگرنه می بره.
گوش کن خانومی. حتی اگر هم طلاق بگیری، باید زمانی باشه که دیگه کاری از دستت بر نمیاد. اما اگر جدا بشی در حالیکه خودت هم مقصر ماجرا بودی، هیچ وقت خودت رو نمی بخشی و عذاب وجدان دست از سرت برنمیداره.
-----------------------------------------------------------------
یکبار برای همیشه موضوع جدایی و طلاق رو بذار کنار.
یکبار برای همیشه گذشته رو بذار کنار و آدم ها رو با اشتباهاتشون ببخش. هر آدمی حق داره اشتباه کنه. اول از همه خودت رو ببخش. بعد همسرت و خانواده اش رو ببخش.
برای باره چندم خواهش می کنم قواعد جراتمندی رو از روی تاپیک ها بخون و توی یه دفتر برای خودت یادداشت کن. اصلن نکته برداری کن و توی یه تاپیک جدید بنویس.
تو همسرت و زندگیت رو دوست داری. پس برای اصلاحش قدم بردار.
ذهن سطحی تو خیلی شلوغه و نمیذاره تمرکز و آرامش داشته باشی.
اگر همسرت یکبار یه کار بدی رو انجام داده، تو داری هزاران بار اون رو برای خودت تکرار می کنی! پس تو ظالم تری نسبت به خودت!!!
------------------------------------------
اگر واقعن قصد داری کاری کنی، بسم اله!!
اگر نه برو غصه ات رو بخور! اینجا کمکی بهت نمی کنه!
- - - Updated - - -
در مورد صحبت های همسرت در باره ی خانواده و برادرهای عزیزت : تکنیک های همدلی با هسرت رو بخون و اجرا کن! یه کم سخته ولی نتیجه اش فوق العاده است!
موفق باشی خانومی.
- - - Updated - - -
ارتباطت رو با خانواده همسرت خصوصا مادرش صمیمی کن! این حرفم رو جدی بگیر و اجرا کن! نتیجه اش رو در زندگیت می بینی!
- - - Updated - - -
به جای اینکه فکر کنی همسرم یه بیمار روانیه، فکر کن که من چه کار مثبتی می تونم انجام بدم تا اشتباهاتم رو تکرار نکنم!!










علاقه مندی ها (Bookmarks)