ببین عزیزم یه توصیه بهت میکنم پرونده اون اقا رو برای همیشه ببند .میدونم بهش هیچ احساسی نداری و اینو مطمینم اما اینو هم تفهیم خودت کن که اون فرد لیاقت تو رو نداره.شاید تا جایی تصمیم به ازدواج با شما گرفته اما ایا تصمیمش رو طی دو سال عملی کرد.
ببین عزیزم بعضی وقتا خداوند خوبی و مصلحتی رو برای بنده اش میدونه که خودمون ازش خبر نداریم .
ببین عزیزم من نمیگم سنتی ازدواج کن اما میتونی به این دید بهش نگاه کنی که برای چندین ماه فردی رو بررسی کنی و در نهایت تصمیم بگیری.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
علاقه مندی ها (Bookmarks)