سلام صبوری جان
تولدت مبارک دوست خوبم.
برات ارزو میکنم که خداوند بهترینها رو برات فراهم کنه .
با اینکه از هم فاصله داریم ولی مهم نیست چون دوستت دارم دوست خوبم![]()
تشکرشده 851 در 242 پست
سلام صبوری جان
تولدت مبارک دوست خوبم.
برات ارزو میکنم که خداوند بهترینها رو برات فراهم کنه .
با اینکه از هم فاصله داریم ولی مهم نیست چون دوستت دارم دوست خوبم![]()
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
salehe92 (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)