به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سپیده 90 نمایش پست ها
    من با یه پسری دو ماهه که دوست شدم . بار پنجم که منو دید همش دستم تو دستاش بود و اگر هم می شستیم روی شونه هام . اون روز ( بار پنجم ) دقت ش زیاد شده بود انگشت هامو نگاه می کرد، ناخن م رو که ببینه لاک زدم یا نه ؟ انگشترم رو نگاه میکرد ، گوشواره ، به جای چاله آبله مرغونه صورتم دست زد ، جلوی موهامو با دستش صاف کرد ، دستم که تو دستش بود رو نوازش می کرد ، می گفت چقدر تند راه می ری آهسته قدم بزنیم . من نمی دونم معنی این رفتارش چی می تونه بوده باشه ؟؟؟؟؟؟ یعنی می خوام بدونم از سر هوس بوده یا حسی به من پیدا کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعد که اومدیم خونه من با sms بهش گفتم که یه خورده تند رفته . بعد از اون روز رفتارش عوض شده دیگه حتی دستم رو هم نمی گیره و کنارم که میشینه کاملا فاصله داره . کلا گیج شدم . راهنماییم کنید
    اخه از یه پسر 22 ساله چه توقعی داری بدون شک هوس بوده

    نمیدونم چرا دختران پاکی مثل شما به این راحتی خودشون رو در اختیار دیگران قرار میدهند

    سن و سال شما دیگه وقت ازدواج هست نه دوستی های خیابونی

    کلا پسر عیاش و خیابونی نیست . سرش به درسشه
    واقعا خودت این توهمات رو باور داری !!!

    کسی که عیاش و خیابونی نباشه نگاه به ناموس مردم نمیکنه چه برسه دست نامحرم رو بگیره و . . .

    اگر همین الان این موضوع رو کات نکنی دقیقا میشه پست شماره 9 که خاله غزی کاملا واضح توضیح داده حتی یک درصد هم شک نکن

  2. 6 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), pasta (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), toojih (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم تمرکز روی دروس و احساس یاس و ناامیدی
    توسط sadafdarya در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 دی 96, 17:51
  2. دوس دارم دختر عموی شوهرم رو بکشم.....
    توسط samira.y در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: شنبه 18 آبان 92, 11:09
  3. دوس دارم دختر عموی شوهرم رو بکشم.....
    توسط samira.y در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 آبان 92, 11:54
  4. می ترسم ، شاقلی نمی بخشه چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط ارشیدا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 22 دی 91, 15:35
  5. به کدامین گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط بیگناه در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 تیر 89, 10:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.