سلام
آقای سنگتراشان ببخشید من خیلی عجول شدم من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دم از شما دلگیر باشم واقعا یه احترام خاصی نسبت به شما قائل هستم
ممنون از راهنمایی تون.
من خیلی دوست دارم با یک مشاور صحبت کنم ولی احساس می کنم هیچ وقت نمی تونم همچین جراتی رو پیدا کنم نمی تونم حرف دلم رو به کسی بگم خیلی عذاب می کشم دوست دارم یه جوری این کار رو انجام بدم ولی کی؟ نمی دونم !!!![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)