سلام عزیزم .این موضوع رو خیلی برای خودت بزرگ کردی .شاید به من لقب بی خیال یا بی ارزشکردن شخصیت یا هزار تا چیز دیگه بدی .اما باید بهت بگم من اوایل برای روز زن از یک ماه قبلش بهش می گفتم روز زن فلان روزه و تو باید برای من فلانه چیز رو بخری و تا نمی خرید اروم نمی گرفتم .سالهای بد هم که خودم نمی گفتم اصلا نمی گرفت و به چشم من نمی یومد .کسی که هرچی می خواستم برام تهیه می کرد چه اهمیتی داشت که روز زن کادو بخره یا تبریک بگه .جالبه که روز مزد من هم کادو می خریدم هم تبریک می گفتم .تا اینکه همسرم سال پیش یه کارت هدیه داد و امسال برای تولین بار تا چشمم رو باز کردم بهم گفت روز مادر مبارک چون باردار بودم و مادر شدم .بعد هم کادویی از طرف ذخترم که هنوز توی شکمم هست به من داد.
کمی صبور باش و بهش فرصت یادگیری بده .زندگی اونقدر بالا و پایین داره که این مسائلچیزهای ناچیزی هستن که ارزش حتی فکر کردن ندارن .مقاوم باش و توقع کمتری از عزیزانت داشته باش تا با ارامش زندگی کنی .
خوشبخت و سعادتمند باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)