آقای گل پسر هر دختر دیگری در جایگاه اون خانم باشه باید به شما با این همه خود رایی جواب منفی بده.
از اول تاپیک می بینم علی رقم توصیه دوستان شما همش حرف خودتون را می زنید و به هیچ صراطی مستقیم نیستید.
اول از همه شما باید یاد بگیرید راجع به آدم ها پیش قضاوت و ذهن خوانی نکنید.
می گید خیلی حساب شده عمل می کنید من مخالف این حرفتون هستم اتفاقا روش ها شما اصلا حساب شده نیست از طرفی در جایی می گید:
من نمیتونم احساسات اونو تحریک کنم و بعد تازه بشینم باهاش شرط و شروطمو در میون بزارم. اینو هم در نظر بگیرین که احتمال جواب مثبت ایشون زیاد نیست.
و در جای دیگه می گید :
میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.
درحالت دوم بازم شما دارید احساسات ایشون را تحریک می کنید بعد بر اساس احتمالاتی که تحلیل عکس العمل ایشون عایدتون می کنه نتیجه گیری کنید؟!!!!
همه کارهاتون بر اساس احتمال و حدس و گمانه بعد چطور ادعا می کنید که حساب شده عمل می کنید؟
کمی حساب شده تر عمل کنید و خودتون را از این شاید و اگر ها رها کنید واینقدر خود رای نباشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)